A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zx-9r 1994 (900)

Zx-9r 1994 (900) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Túra Ninja 143 lóval

Szöveges ítélet

Egy ´89-es,majd egy ´93-as 750-es ZXR után ültem rá. A háromnegyedliteresek után észbontó volt a teljesítménye,a fék maga az álom volt. Az én motorom egy amerikai piacos 143 lovas váltotat volt,egy amerikai D&D kipufogóval szerelve igen szépen szólt,és szépen is ment. A próba úton feltűnt,hogy kevésbé stabil az egyenesekben mint a 750-es,viszont sokkal jobban fordult,és kb -10 fokban egy igen rövid szakaszon 170 mph-t olvastam az órájáról. Megvettem. egy teljes szervíz (oil,szűrők,szinkron,gyetya) után ha lehet még disznóbb lett,kapott egy verseny idomot,meg egy egy foggal rövidebb első lánckereket,aztán jöttek a gondtalan kilóméterek,főleg túra,amolyan sportmotoros stílusban,no és a Mátra. Michelin Pilot Sport,melegebb időben Metzeler Rensport volt fent,Nekem egyikkel sem volt gondom. Később már megszoktam az egyenesfutását,igaziból fel sem tűnt semmi,sőt nagyon stabilnak mondanám. Az üléspozíció nem túl sportos,inkább túrasport jellegű,de a versenyidom alacsonyabb ülése,és a villa egy centivel lejjebb engedése segített ezen. A fogyasztása szinte hihetetlen,leáttételezve,ütve-vágva 6-7 l max!!! Aki nem hiszi próbálja ki,a 750-nek ennyi volt a min,a mostani ZX 12-mről nem is beszélve. Szervízelése pofon egyszerű,kivéve a szinkront,mert sajna ahhoz le kell engedni a hűtővizet. Nem baj,azt se árt néha cserélni. A költsége sem ver a földhöz 4 gyertya (NGK CR9Ek),4L oil (CASTROL R4),+egy olajszűrő kb 25000 Ft,a légszűrő mosható,és egy haverral szét,össze kb 1,5 óra alatt meg van,aztán gyia! 6000-ként megcsináltam és a nállam töltött 2 év 22000 km alatt semmi rendkívüli nem volt vele,és további 2 évet 20000km-t szolgálta az egyik legjobb barátomat,szintén hiba nélkül.
Összességében ez egy igen eltlalált tipus,kényelmes,gyors,szép,de egy kissé nyomatékszegény,és a fék is lehetne erősebb,jó fogyasztása és kényelme miatt tökéletres túrázásra,és mindíg kapható egy kis állatkodásra is. A baráti körömben és a családban is van ez a tipus az Én ajánlásomra,és még mindíg jó emlékeket ébreszt ha ráülök egy-egy körre.Jó ár-érték aránya miatt csak ajánlani tudom,de aki teheti válassza a legutolsó 2003-as évjáratot,nem fog csalódni!

Hibalista

- teló szimmering a "finom" egykerék visszatételtől,kb 4500ft+teló olaj+munkadíj,és egy garnitúra első fékbetét,Ferodo sinter 12000ft,otthon beszerletem.

Ide hordtam szervizbe

Szabó Józsi Kengyel 06204314285

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.