A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

VN800 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökéletes alkotás

Szöveges ítélet

Mai napig megvan és nagyon szeretem. Tavaly elindultam vele Rómába a motoros találkozóra és vissza. Hiba nélkül teljesített mindent, semmi gond nem volt vele. Annyit alakítottam rajta, hogy a lábtartókat előretoltam (fékpedált is), mert a magasságomhoz (187 cm) kicsit kicsit kényelmetlen volt. De azóta minden rendben vele. Tényleg semmi hibája nem volt még, és a vezetett szervízkönyv miatt korábban sem volt semmilyen hiba...csak a kopóalkatrészeklet kellett eddig cserélni (fékbetét) és olajat, szűrőt rendszeresen. Nagyon megbízható, egyszerű, dinamikus motor. Hihetetlen jól hangolt V2, nagyon jól gyorsul, de 130 -ig utazó a sebessége... addig kénmyelmes a motornak. 140 -150 is belefér, de az már kicsit erőltetett és a fogyasztás is megnő. 150 fölé meg tényleg nem szabad tekerni. A gyári kipufogó kicsit halk nekem, de nem akarom lecserélni (sok pénzbe kerülne olyat rápakolni, amit össze is tudnak hangolni a motorral)..úgyhogy marad ez. Vettem rá csomagtartót, háttámlát, készíttettem egy lábpihentetőt a római út előtt....és számomra ennyi tökéletesen elég. Párom nem szeret motorozni, így többnyire egyedül szoktam ( a csoportos motorozás annyira nem jön be). tényleg nagyon jó vétel volt, és nagyon meg vagyok vele elégedve. lehet később lecserélem majd egy nagyobbra, de egyelőre tökéletes. Kitűnően manőverezhető, ami szintén nagyon fontos szempont. A hátsó dobfék kicsit gyenge nekem, de az első tárcsafék ezt kompenzálja. Egyszóval csak ajánlani tudom :)

Hibalista

- Alapjáraton kellett kicsit állítani, megy egyszer tisztítani a síktolattyú membránt. Az összköltség volt kb. 1000 Ft.

Ide hordtam szervizbe

Egy cimborámhoz, aki motorszerelő.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Virago Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.