Szürke egerek között a színes manga!
Szöveges ítélet
2007 februárjában vettem használtan kb 6000 km-el. Első motorom 0 tapasztalat leszámítva a biciklit és a simson nyúzását! :)
Mindenhol jókat olvastam róla, fórumokon utána érdeklődtem, hogy kezdőként bevállalható e? Mindenki javasolta (kivéve anyukámat) ezért belevágtam!
-Külső: én imádom, fekete, arany színű vázzal szerintem máig a legszebb er6 színkombináció pedig 2006 óta variálták már párszor! Nekem semmi bajom a fejidom-lámpa párossal sem, csak mert általában azt szokták kritizálni rajta.
-szélvédelem: na az amiből nem sok van bár a 150 pályán szerintem simán tartható vele
-nagyon jól irányítható, dönthető, élmény vele kanyarogni (irány Kakucs), városban is megállja a helyét
-a motor: sor2 alulról húz, nem kell forgatni mint a csimpi visító sor4eseket, egyedi hang gyári dobbal, sport dobbal: kibaszott eszméletvesztés :D! ha valakinek még nincs vegyen, az amúgy sem kevés élvezetet meg10szerezi! a sor2 mivolta miatt nagyobb a vibráció is, de ez engem sosem zavart!
És most a magyarázat a lenti osztályzatokhoz:
-kényelem: ha az 1-es egy gsxr és a 10-es egy goldwing akkor 6!
-teljesítmény: aki kezdőként ül rá annak a 72le bizony lángolós gepárd persze abszolút megszokható így ennyi km után, sajnos! :)
-fenntartási kts.:
heti egy tankolás minimum 4000ft, casco havi 3300ft, kötelező 7770ft/negyedév, teljesítményadó 16000ft kb, átlagos szervíz 6000kmenként 15000ft körül
-megbízhatóság:
-egyszer autópályán a fesz.szabályzó kipurcant ergo megálltam na az k szar érzés, elméletileg beázott és korrodált, garanciában javítva!
-ABS: szintén beázós figura, a kábelköteget és a vezérlőegységet is cserélték gariban
-kuplung bowden: elszakadt szerencsére pont elinduláskor, nem garis 5400ft
bízom benne és a tapasztalat is azt mutatja, hogy csak a saját pech szériámnak köszönhető a fenti lista! a cserék óta a motor szuperül működik! kop kop kop :)
egy két kolléga panaszkodik hogy eszegeti az olajat, na én ezt nem tapasztaltam pedig már 30000km-nél járok!
konklúzió:
a galibák ellenére imádom, abszolút kezes motor, ha most kellene választanom akkor is őt választanám kezdőként, egyedi, karakteres, nem olvad bele az átlagba, fentebb írta egy márkatárs, hogy belefutott a "Honda CBF 500, Suzuki G 500, Kawasaki ER-6N" hármasba! hát?????
erről az a véleményem, hogy: szürke egér, szürke egér, és a színes manga! kb! :D
Hibalista
- ABS (garanciális), feszültség szabályzó (garanciális), kuplung bowden (elszakadt, 5400 ft)
Ide hordtam szervizbe
a hely: naKed motors, Üllői út
a szerelő: Tibi
hozzáértő, segítőkész, korrekt
bárkinek nyugodt szívvel ajánlom
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 6000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |