A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-6n 2006 (649)

Er-6n 2006 (649) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Szürke egerek között a színes manga!

Szöveges ítélet

2007 februárjában vettem használtan kb 6000 km-el. Első motorom 0 tapasztalat leszámítva a biciklit és a simson nyúzását! :)
Mindenhol jókat olvastam róla, fórumokon utána érdeklődtem, hogy kezdőként bevállalható e? Mindenki javasolta (kivéve anyukámat) ezért belevágtam!
-Külső: én imádom, fekete, arany színű vázzal szerintem máig a legszebb er6 színkombináció pedig 2006 óta variálták már párszor! Nekem semmi bajom a fejidom-lámpa párossal sem, csak mert általában azt szokták kritizálni rajta.
-szélvédelem: na az amiből nem sok van bár a 150 pályán szerintem simán tartható vele
-nagyon jól irányítható, dönthető, élmény vele kanyarogni (irány Kakucs), városban is megállja a helyét
-a motor: sor2 alulról húz, nem kell forgatni mint a csimpi visító sor4eseket, egyedi hang gyári dobbal, sport dobbal: kibaszott eszméletvesztés :D! ha valakinek még nincs vegyen, az amúgy sem kevés élvezetet meg10szerezi! a sor2 mivolta miatt nagyobb a vibráció is, de ez engem sosem zavart!
És most a magyarázat a lenti osztályzatokhoz:
-kényelem: ha az 1-es egy gsxr és a 10-es egy goldwing akkor 6!
-teljesítmény: aki kezdőként ül rá annak a 72le bizony lángolós gepárd persze abszolút megszokható így ennyi km után, sajnos! :)
-fenntartási kts.:
heti egy tankolás minimum 4000ft, casco havi 3300ft, kötelező 7770ft/negyedév, teljesítményadó 16000ft kb, átlagos szervíz 6000kmenként 15000ft körül
-megbízhatóság:
-egyszer autópályán a fesz.szabályzó kipurcant ergo megálltam na az k szar érzés, elméletileg beázott és korrodált, garanciában javítva!
-ABS: szintén beázós figura, a kábelköteget és a vezérlőegységet is cserélték gariban
-kuplung bowden: elszakadt szerencsére pont elinduláskor, nem garis 5400ft
bízom benne és a tapasztalat is azt mutatja, hogy csak a saját pech szériámnak köszönhető a fenti lista! a cserék óta a motor szuperül működik! kop kop kop :)
egy két kolléga panaszkodik hogy eszegeti az olajat, na én ezt nem tapasztaltam pedig már 30000km-nél járok!

konklúzió:
a galibák ellenére imádom, abszolút kezes motor, ha most kellene választanom akkor is őt választanám kezdőként, egyedi, karakteres, nem olvad bele az átlagba, fentebb írta egy márkatárs, hogy belefutott a "Honda CBF 500, Suzuki G 500, Kawasaki ER-6N" hármasba! hát?????
erről az a véleményem, hogy: szürke egér, szürke egér, és a színes manga! kb! :D

Hibalista

- ABS (garanciális), feszültség szabályzó (garanciális), kuplung bowden (elszakadt, 5400 ft)

Ide hordtam szervizbe

a hely: naKed motors, Üllői út

a szerelő: Tibi

hozzáértő, segítőkész, korrekt
bárkinek nyugodt szívvel ajánlom

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.