Szubjektív szerelem
Szöveges ítélet
Én ezen tanultam és nagyon megszerettem.
2 éve használom és meg vagyok vele elégedve.
Valóban vízálló. :-) Első szervízem után hazafelé Csepelről nagyon nagy eső kapott el. Szinte nem láttam semmit.
A bőrkabátom zsebéből is folyt a víz.
Szegény mocimmal néhol blokkig gázoltam a mocskos pocsojákban "a budapesti sugárutakon".. A gyorsforgalmin a szemből érkező autók szabályosan lavor mennyiségű vizet csaptak ránk.
Hazahozott és nem köhögött nem prüszkölt - velem ellentétben..
Nem egy nyomaték erdő de nem is kell több egy kezdőnek mint én. Egy személlyel nagyon szépen húz. Kezes. A fékek valóban nem harapnak de én az első fék és a hátsó dobfék együttes gyakori használatával biztonságban érzem magam.
Bár a kavicsos részeket messze kerülöm mert a kemény viszonylag vékony gumik azonnal megcsúsznak.
Két személlyel is szépen mentünk 130 Km/h sebességig.
Ha innen nagyon erőlteti az ember zabálni kezdi a benyát.
Egy plexit mindenképpen vettem rá mert erős izommunka veszi kezdetét 120 Km/h környékén.
5000-es fordulatnál nálam nagyon rezeg.. aztán picit alábbhagy de a tükrök rezegnek tövább ezt az egyet nehezen szoktam meg. Eddigi legnagyobb távom Budapest - Szabadka utassal.
Kb. 230 Km egy pihenőt beiktatva.
Odafele nagyon nyomtam neki gyakran 7000-es fordulatszámon.
Ezért nagyon örültem mikor megálltunk pihenni egy jó 15 percet.
A váltó finom bár ha nem elég határozott az ember hajlamos 2-es helyett üresbe visszaugrani. (Ez persze nyílván köszönhető a rásegítő mechanikának is mely az üres megtalálását hivatott könnyteni és biztos én vagyok túl feminim hozzá..)
Egyszer sajnos estem vele sem bukócső sem gomba nem volt rajta.
Megcsúsztam esőben olyan 30-40 km/h körül.
Eldobtam szegényt de szerencsésen esett és hálát adtam a tervezőknek hogy viszonylag "széles" a kormányrúd.
Így az fogta fel a moci súlyát elsőként és nem tank vagy bármi más.
A nagy gyári műanyag irányjelző jobb oldalt azonnal eltört.
(hiába.. nem egy hülye esésére van tervezve..)
Ezt már lecseréltem egy sokkal kisebb LED-es-re.
Kormány-rúdból a gyári 23 000 Ft körül van.
Én utánygyártottat rendeltem 10 000-ért.
Ez ugyan egy picit nagyobb (710 mm helyett 750 mm).
Én egyenlőre nem vágyom nagyobb motorra.
Nagyon szeretem.
20 éves "jól bejáratott" tervezés apró gyermekbetegségekkel mint a műszerfal világítás...
Hibalista
- Műszerfal világítása
Ide hordtam szervizbe
K-bikers, Csepel
Az 1000 km-es szervízre 1 órát mondtak.
Én 2 és fél órát vártam.
A 6000 km-es szervízre 23 000 Ft körüli árat mondtak.
A Papp Motors mindezt megcsináltam nekem 11 000 Ft-ért.
(Az olajat én vittem)
Lásd lejebb..
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Papp Motors KAWASAKI, Budapest - Büdaörsi út
Gyorsak voltak és azonnal neki láttak a szervíznek amikor odaértem.
Eddig bármikor hívtam őket mindíg segítőkészek voltak.
Még akkor is ha nem az ő pénzükről volt szó hanem az én pénztárcámról.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |