A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ZX6R 636 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sztriitfájter

Szöveges ítélet

2009 ben egy ER5 Kawa után ültem át a Ninjára. Semmi gondom nem volt az ER5el csak túlságosan átlagos és egyszerű volt. Nem akartam egy széria állapotút venni, hanem egy leharcoltat, amit a saját izlésem szerint rakok össze. Talaltam is eggyet, amivel elég csúnyán elestek, de az kellett. Volt 1 repedés a vázon, de nagyon profin megcsinálták. Az egyik első teleszkóp elferdült az ütéstől és cserélni kellett. (Kicsit fájt, de ha vannak kapcsolataid, akkor csak 1 kissebb vagyon:)...). Sajnos bizonyos alkatrészek csak Japánból rendelhetők, ami elég durva árban. Pl. műszerfal előlapot kellett cserélnem, mert betört az üveg. (Majdnem bőgtem mikor kifizettem) Ezeken kivül csak kopó dolgokat cseréltem pl. akksi, láncszett, fékbetétek egy rakás gumi. Kényelem szempontjából elég spártai de mi mást is várhatnánk egy sport motortól. A lábtartó elég sportos és kényelmetlen helyzetbe kényszeriti a lábat. Egy ügyes futómű beállitással egész elviselhető ezeken az úgynevezett utakon. A fékei eszméletlenül fognak, bár igaz páncélozott csöveim és verseny betéteim vannak. A teljesitményével teljesen meg vagyok elégedve. Az előző tulaj elég komolyan átalakitotta: módositott management, sport kipufogó(gianelli) illetve filter(bmc), elöl -1es hátul +2es aluminium lánckerék. Brutális sprintje van, komoly motorokat meg lehet vele szorongatni. 10 000 felett nagyon hátbavág, olyankor elkönnyül az eleje és hajlamos szitálni. Kivánna egy kormánytelót. A leömlők be vannak bandázsolva, teljesitményben biztos nem, de hangban sokkal komolyabb. Nem bántam meg hogy megvettem, mert akárhányszor rajta ülök mindig vigyorgok a sisak alatt. Néha, mikor elegem van a fos minőségű utakból, hogy milyen kemény és kényelmetlen, olyankor lecserélném valami puhábbra. De ez a gondolat csak addig van a fejemben, amig ujra rá nem ülök...

Hibalista

- Akksi, kuplung bowden

Ide hordtam szervizbe

Jómagam...

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Slovakiaring

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (2) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? ER5 Következő motorja? Superduke
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.