A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zx-9r 1994 (900)

Zx-9r 1994 (900) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Szerelem helyett Ninja szerelem

Szöveges ítélet

Nos! kezdjük az elején. Az első és egyetlen komolyabb motorom egy Honda CBR 500F típusú motorkerékpár volt 1993-1996-ig. Szerettem! Sebring sportdob abban az időben szép teli burkolt megjelenésű motor volt. A szerelem megmaradt ezidáig. Mindig is Ő volt az álmom Honda CBR 600F a mindentudó. S lám egy nap a Kawasaki kereskedésnél megpillantottam ŐT! Szerelem első látásra! Biztos sokan maradinak mondanak, de nekem ez a designe igazán bejön. Kicsit óckodok a mai bogaras és futurisztikus kinézetű gépállatoktól. Ő egy igazi motor kinézet a múlt századból. Meglátni és megszeretni. Megszeretni a NINJA feelinget. Yes! Soha nem akartam és nem gondoltam volna, hogy Kawasaki motorom lesz. Nem tudom miért. Nem azért mert a vetélytársaihoz képest kisebb vállalat, talán egyszerűen a Kawasaki-ról mindig is a Ninja a brutál kemény gép jutott eszembe. S most lásss csodát. Az enyém és szeretem!!! Egy Ninja a 900-as fajtából. Sokan néztek, hogy húúú azért ez kicsit nagy ugrás neked. S én mit tapasztalatam? Kényelmes, pedig ránézésre azt hinném, hogy leszállva a motoros újságok kritikájával illetem. De nem. Meglelpően túrásan-sportos(jól megaszontam). S a méretei a tank kiképzése. Nagyon eltalállja az izlésem!!! Nem egy 125-ös méretű ma divatos 1000-es gép. A méret a lényeg és itt beigazolódik. A jobb csukló mozgására mi történik. Nos mosolyt csal egy 500-es után az arcra, mégpedig a hihetelen nyomatékával. Nem lehet tudni (ha nem tartjuk ugyi fejben) melyik az aktuális fokozat, mert bármelyikbem húz! S 9000-től igen, ahogy mások is írták a földi rakéta! Egy szó mint száz: még csak 2 hónapja az enyém, de IMÁDOM! Bocsi, hogy ez nem egy teszt jellegű leírás, de tömény alázat a Ninja feeling előtt. Majd egy év múlva, ha túléljük egymást komolyabban beszámolok! Ninja forever!!! U.i.: ezt a teljesítményt nem szabad megtartóztatni senkinek magától. Nem a motor a jobb csukló és az ész teszi kockára az embert!!!

Hibalista

- Semmi tapasztalalt ezeddig.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.