SzelídVad
Szöveges ítélet
amire figyelned kell egy ilyen gép megvételekor-(én nem figyeltem)
-mindenféle rásegítés nélkül(plusz akumlátor pl autó) gombnyomásra szívatóval hidegen max a 4ik tekerésre indulnia kell(tél -10fok max 6tekerés)
(olyat ne higgy el hogy gyenge az akkumulátor, és azért kell rásegíteni, vagy azért indították be mert menni akartak vele egy utolsó kört)
ha elő van megmelegítve a motor nagyon gyanús, én nem venném meg
-szelepekre, figyelj nagyon kellemes a hangja normál esetben, amúgy egy kis idegesítő zaj szűrődik ki, ami szelephiba szelephimba problémára utal
-karter gáz, ha van ki se kell próbálnod.
-olaj szint ellenőrző ablakocska, tavasszal és ősszel, fehér mindeddig míg fel nem melegszik. én sokat agyaltam rajta, hogy valami baj lehet vele, több oljcsere olajellenőrzés után kiderítettük hogy csak simán minimális pára. ettől függetlenül hibátlanul működik semmiféle üzemhibát nem okoz.
előny:
-kis motor keveset fogyaszt, 250 létére brutális erős. megy mint állat, kényelmes, lehet vele előzni, amit tud azt minden körülmények között tudja, fitt és sportos.
-ha odafigyelnek rá, kötelező karbantartás stb hibátlan és hálás kis jószág
- kiváló tanulómotor, tud nyugodtan viselkedni és ha kell nagyon agaszív
Hátrány:
- kevés rohangál belőle az országban így alkatrész ellátottsága eléggé karcsú, de minden beszerezhető hozzá max 4 hetet kell várni az alkatrészekre de belehet szerezni őket. viszont a kis 250 ninja alkatrészei maximálisan megegyeznek vele.
-igaz kiváló tanuló motor, de én gyorsan kiismertem, és nagyobbra vágytam.
de nálam nyugodtam vérrel rendelkezőt egy életen át kiszolgál, és nem vágyik másik motorra.
mindenesetre én maximálisan megy vagyok vele elégedve, és nagyon szeretem.
Hibalista
- Mivel tapasztalatlan és tudatlan voltam, így egy megsült motort vettem, (későbbiekben leírom mire is kell odafigyelni nála)amiben ki kellet cserélni a dugókat hüvelyeket, vezérműláncot és szinte mindent aminek ehhez köze volt. ez anyaggal munkával együtt egy 250 ezer forintos buli volt. - de cserébe csodálatos lett. - mivel az első körben nem cseréltünk szelephimbákat így azokat eltörte kb egy 2000 km után (cserélni kellet volna az első szétszedéskor de költségtakarékos akartam lenni, pedig a szerelő javaslatot tett ezek cseréjére is) - második körben én jó magam szereltem, letöltöttem hozzá a service manualt. ott mindent nagyon pontosan és precízen leírtak. ez alapján csináltam meg mivel nem volt pénzem szerelőre
Ide hordtam szervizbe
első kőrben. szervizesek egy két magán kókler figurához fordultam majd rátaláltam B.K.M ében LM-én Risai István szerelőre. Ő hozzá vittem. Nagyon pontos és precíz munkát végzet. maximális megelégedettség, mindent átbeszéltünk, mit cseréljünk, mit ne, mit kell és mire van keret stb. bátran kimerem jelenteni az ország egyik legeslegjobb szerelője. Nem olcsó, de nem is drága, cserébe pontos megbízható motort kapsz a kezed alá. Második körben én jómagam Service manual és Pisti segítségével. Végeredmény= egy gyári új kismotor.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 26000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | 250 | Következő motorja? | R1 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |