Szamuráj, aki a szívedre céloz
Szöveges ítélet
Összességében nagyon pozitív benyomásaim vannak. A motorja nagyon kifinomult: puhán, selymesen jár, mint egy villanymotor. Menet közben semmi vibráció. Hosszú állás után is pöccre indul (injektoros). Nagyon kényelmes az üléspozíció: szinte egyenesen ülsz. Fékek, futómű: teljesen OK. Az összeszerelési minőség tökéletes, én örömmel olvastam rajta, hogy "made in Japan". Hátrányok: kipufogónak semmi hangja nincs, menet közben olyan halk, hogy az autósok nem veszik észre (azért nyolcezernél már üvölt, na de...) A hátsó ülés nagyon kényelmetlen (állítólag), szóval egyemberes motor. Pakolni sehová sem lehet, még egy gyufásdoboz sem fér el rajta. Szélvédelem nulla. Autópályára nem való, a hosszú, monoton utakat nem kedveli, sokkal jobban érzi magát a kanyargós országutakon, ahol gyorsítani-lassítani kell. A gyári Dunlop gumikat sokan fikázzák, nekem semmi bajon nem volt vele, igaz, nem is szoktam a fülemen fordulni. Nagyon barátságos motor: elég erős (106 LE), de a teljesítményt fokozatosan, nem "ijesztően" adja le, nem kell rajta félni. Nem egy nyomatékkirály, eléggé pörgetni kell ahhoz, hogy húzzon. Nagyon szeretem, tökéletesan alkalmas arra, hogy érzelmi kötődés alakuljon ki motoros és motorja között.
Hibalista
- 0 km-es motorként vettem, semmi nem romlott el rajta eddig. Annyi volt, hogy az első km-eken észrevettem, hogy zörög rajta a fejidom biz. fordulatszámnál. Otthon meghúztam a csavarokat, azóta semmi gond. Szóval hanyagul rakták össze, de már itthon.
Ide hordtam szervizbe
Kawasaki Érd
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Csiki-Bege (Szentendrei út)
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |