A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Gpz 1000 Rx 1986 (1000)

Gpz 1000 Rx 1986 (1000) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sportos Romboló GéPeZet!

Szöveges ítélet

Szeretem,mert jól motorozható,gyors,nyomatékos már alulról(nem úgy mint a mai vinnyogók) is és lakik benne 130 egészséges ló,amivel a mai 600asokat még meg lehet ijeszteni egyenesben.Ez egy nagy vas kb 250kiló, ami nem 60kilós emberkéknek való.188 magas vagyok,és 95 kiló,szélvédelem jó,és kényelmes is.Fék gyenge,futómű inkább kényelmes mint sportos,de a szar utakra ez kell.Típushibája nagyon kevés,az sem a motorban van.Szerintem a gyári külseje miatt nem sok ember vesz ilyet,mert egy kicsit elavult,és csúnyácska a maiakhoz képest.DE aki veszi a fáradságot és egyet rendberak becsülettel,annak hű társa lesz még 20 évig(amit a mostani müanyag-titán csodákról nem tudok elképzelni).A külsőt is le lehet cserélni,a futóművet,féket is lehet korszerűsíteni kevés pénzből.Ha olcsón akarsz egy megbízható társat,akkor vegyél egyet és élvezd. kép az később lesz,átalakítás alatt áll.És még annyi,h az E-bay ről szarrá lehet tuningolni fillérekből Muzzy cuccokkal!!!

Hibalista

- kuplung szett,önindító szabadonfutója,javítása 3db 8as acélcsavar ami 200 forint,persze ehhez szét kellett húzni a blokkot,és jött a meglepetés,az ég világon semmi kopást nem találtunk sehol.Szóval szerencsém volt a vassal,mert kapott az elmúlt 20 évben rendesen olajat,meg vizet.Nálam kapott kuplungot 20e,komplett tömitéskészletet 45e,meg egy olajszivattyú felújítást 5e. hamár úgy is szét van szedve alapon.A blokkon kívül a szokásos ami egy öreg gépnél lenni szokott,fék,kuplung munkahenger felújitás,futómű amibe kell 15db csapágy,kormánycsapágy,kerékcsapágy.lánc,lánckerék.Igazából hosszú távra vettem,és mivel a blokk ujszerű benne ezért a többire sem sajnáltam az időt,meg a pénzt.Alkatrészárak olcsók,és van hozzá minden.Én az első,és hátsó kerékcsapágyak között mindent felújítottam amit kellett.Fontos:Megérdemli a drága szintetikus olajat 8ezrenként meghálálja.

Ide hordtam szervizbe

Én vagyok a szerelő,másra nem bíznám.Ismerem minden csavarját.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Egy-két jóbarát,akik technikai háttérben segítettek.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 90
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.