Sportmotorblokk túrás futoművel
Szöveges ítélet
Gpz900r keresgélése közben megláttam(első gpx amit láttam),megszeretem,megvettem,egyrész jó volt mert jobb gép másrészt hiba volt,mert később let volna olcsóbban jobbállapotu gpx.A moci párszor már darabokra volt törve,meg én is párszor darabokra törtem mint első erősebb gépem,mikor már vettem idomjain több réteg javitás,festék,gitt volt,de kivülről nagyonszép volt,váza is már javitott,ami nerm a legjobban,mint kiderült,kelett utána orvosolni,de megoldottuk.Imádtam a gépet,blokkja egy igazi sportmoci picit gyengébben,persze a vázszerkezete miatt nemfért rá a zxr hengerfej és karbisor,igy beértem a pár pacival kevesebbel.Igy is tartós 220akat mentem vele,és a pici tartalék ott volt,de átülve a zxr re érezhetően erősebb gép.Kényelemre aligha találni jobb megoldást,hátsó rugózássa gyárilag keményre állitható ha kell,elején meg a rugót kell megtoldani még1 rugóval és sürübb olaj bele.Innentől kezdve 2 gond marad ami miatt zxr után lestem,egyik a hülye fleniméret nemkapni rá puha gumit és a 130 v. 140es hátsó folyon elkapar a 150meg már a futoműhöz nem a legjobb döntés,első 16" megint idióta méret,de legalább kezes vele,másik dolog a fékek,jobb a gpz nél de messze nemtudja azt amit ilyen erős gépnek kell,gyengébb moci meg nemkell,igy a fék legyen jobb.Ha nemkelt volna el reális áron belevágtam voplna előre zxr750 futomüvet,hátra zzr600 felnit és csók a cslaádnak.Fogyasztás alja 4,5 teteje 10felett picivel,átlag 7körül de huztam is neki.hangja milyen lenne hisz egy öreg kawa!messziről felismerhető,4-2-1kályhacső rendszerrel vettem,brutál!Ami meglepő ennél nem éreztem annyira üresnek és lukasnak a középtartományt mint a zxrnél kályhacsővel,gyári dobot nemprobáltam sajnos rajta,de a zxrnél a gyáridob és rendszer isteni nyomatékos.A moci a leharcolt mocik dijat tuti elnyerte volna első hellyel mikor eladtam és mégis az egyik haverom könyörgött hogy 2részletre adjam már neki oda,mert olcsona dtam és és kettőben kibirta volna fizetni.Tudta ha picit rákölt egy jó motorja lesz.Igazából igénytelen gépek ezek.Ha megvárják mig üzem meleg nemlesz főtengelyes,ha meg hengerfejjel gondok vannak nem a világ vége,javítható,az is csak egy alkatrész,megfelelő tudás és szerszám kell.Sajna addig huztam halasztotam a vezérmülánc cserét mert már csörgött zörgött,hogy megadta magát,30e többe fájt a csere,drága móka volt.Azt kell mondjam 17"felnikkel,jobb elsőfékkel szépen megcsinálva nakedbikenak a legjobb sport-tura naked lenne,és olcsobb lenne átalakitva is mint egy mai új gép.Bontott alkatrész hozzá ritkán és drágán,ezért érdemes olcsón külföldröl komplett motort behozni bontásra,mert szinte a kutyának se kell(gpz nél jobb de ritkább,zxr től messze elmaradva,3évig gyártották,olyan semilyen gép,és magyar forintba átszámolva 100-150e ért komplett motort találni!Bontoba meg a ritkasága miatt nem lehetetlen hogy 100e elkérnek csak egy főtengelyért hajtokarokkal csapágyakkal.)Ha spormtotort akarsz felejtsd el,később annyiba lesz,hogy rég zxr tulaj lennél,rákellett jönnöm,hogy motorozásnál 200e nemsok pénz(ennyivel drágábban 89es zxrhez jutni)és hát nézük csak mikor épp kell lánc-lánckerék vagy 1pár gumi netalán egy esésuztán pár bontottcucc,10tank benzin,fékbetét,szoval 200e elmegy hamar.Turázni viszont ideális!Megy mint a golyó és kényelmes!
Hibalista
- Vezérmülánc szakadás,kopó dolgok.
Ide hordtam szervizbe
én
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
én
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 9 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |