Sornégyes élettárs
Szöveges ítélet
Elolvastam a teszteket. Igaz mind. Szóval...szép motor mezítelen mint egy kecses nő, kezes mint egy bárány túrázni csuda jó. Én speciel áttátet cseréltem rajta és az idegesítő 120/6000 min. 6-700-al csökkentettem. Megérte négyezer volt a fogaskerék és nem tűnt el a nyomatékrugalmasság sem.
A primérlánc kereplő hangját még egy új primer sem tűntette el, Zephyr jelegzetesség ez együtt kell vele élni, mint egy implantátummal. A szívócsonkokat ami gyári bizony cserélni kell úgy igaz berepedezik a gumi de 15 év alatt mi nem repedezik be? Szelepszárszimmeringcsere alap 40000 felett és egy új gyertyasor sem ártott neki. Aki félidős motort vesz ráköltés nélkül ugysem ússza meg.
Túrázni piszok jó vele. Akár 1000 től megy csuklás nélkül tol két személlyel, málhával.Hatezerig frappáns felette markáns.Ez kilencezerig élvezhető felette felesleges. Az ötös váltó jól végzi dolgát, mellékapcsolás nincs , amúgy pontos. A benzinszintkijelző füllentős, túl korán pánikoltat 200 kilométer után fekszik a mutató. Akkor vagy túl mégcsak a félúton. Amúgy a többi műszer baba, pontos. Fék és kuplungkar állítható a tenyérmérethez ez jó. Az első lámpa elfogadható bár a tompított fényszórás nem túl nagy fényerejű. Kétszáz kilométer után kis pihenő de aztán megint kétszáz és így tovább. Sopron-Szeged egy tank pedig Győrtől autópálya 120-130 km/h. Egész pontosan 375 km-t egy szuszra. Azért arra már fészkelődik az ember azért mégsem enduro. Rezonancia 120 felett érezhető 140 körül határozott.
Néha úgy gondolta nem indul elsőre. Érdekes volt, hidegen több hónapos állás után pöci röfi. Melegen valami paranormális oknál fogva tökölődni kellett az önindítóval.
Plexit raktam rá, persze csak kisebbet ne legyen nagyon ronda de azért fogja valami a szelet. Fogta is biztos de nem az én fejem körül. Gyári hangja No.1.
Megpakolni nem egyszerű igazából nincs hova én oldaltáskát vettem viszont vannak hátul felhajtható kampók. Az ember azon gondolkodik hogy táska vagy barátnő? Én azért megoldottam. Pont addig jó amíg az ember nagyobbat nem akar. Sokkal nem takálkoztam a magyar utakon inkább kisebb testvérei rohangálnak itt-ott 750-es kevesebb van. Németország viszont tele van vele, onnan be lehet szerezni bármit. Itthon ha alkatrészt rendelsz állítsd középsztenderre a motort és takard le. Azon a nyáron már nem használod... ilyen országban élünk..
Összefoglalva ha jó állapotú Zephyrt találsz vedd meg a primerlánccal ne törődj, csak kalkulálj vele. Kétszáz euro körül van de az már ki fog szolgálni. Ha nagyon zörög csak akkor cseréld nehogy szétbaltázzon valamit odabenn. Ezen felül élvezni fogod a motorod. Elegendő nyomatéka 75 lóerje baráti fogyasztása tetszeni fog.
Hibalista
- primérlánc, szívócsonk, teleszkópszársimmering, kerékcsapágy
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |