Sokkal többet tud, mint amennyit mutat
Szöveges ítélet
A vásárlás során olyan mindenest kerestem, amiben van pici tűz is. Megtaláltam.
Amiben magasan felülmúlja a vetélytársait: nagyon erős, nyomatékos blokk. Könnyedén elviselte azt is, ha 5ikben 60-al közlekedtem vele és innen is csörgés, rángatás nélkül húzott, fent meg ordas módon ment. Baráti volt a fogyasztása, túrák során 4.2-4.9 között evett. Normális fékek voltak rajta (az első mondjuk lehetett volna jobban adagolható is). Az üléspozíció kényelmes, a tank és tank/ülés átmenet kialakítása nekem pont jó volt (nem vagyok égimeszelő, de túllógok a mázsán), a kormány kellően széles. Tudtam rá topcase-t tenni, ami igen hálás dolog. A műszeregység két analóg óra, ami sokkal, de sokkal jobb, mint a divatos, de értelmezhetetlen lcd kijelzők.
Volt persze negatívum is bőven: 5-7000 fordulat között a lábtartón átjött egy erős rezgés, amit az ember csak akkor vett észre, amikor a lába már elzsibbadt (a hosszú autópályamenetek így nem voltak kellemesek). A tükrök szélesítő nélkül használhatatlanok (utána mondjuk már ok). A futómű elől nem állítható, kanyarban a kátyút még elviselte, de a hullámos aszfalton hamar bizonytalanná vált (ez mondjuk a könnyed kanyargás fölötti tempó esetén vált zavaróvá, ott azonban okozott meglepetéseket). Az elejét ettől függetlenül is összességében puhának éreztem, míg alapból a hátsó elviselhető volt, de utas+csomaggal a tekergetéssel csak javítani lehetett, de a jót már nem érte el. Jelentős súlytöbblete volt a vetélytársasihoz képest (feltankolva 240 kiló volt és ezt nem is tudta letagadni).
Pályázni sosem voltam vele, csak túrákon használtam, ott ellenben nagyon bevált (kivéve ugye az autópályázást az említett rezgés miatt). Metzeler M3 volt rajta, jól tapadt, nem nagyon ette, így 12e-nél cseréltem a hátsót 15-nél az elsőt. Nem éreztem szükségét a túraguminak, pusztán ésszel motoroztam hideg aszfalton.
Az árának mindegy egyes forintját megérte, nagyon jó választás volt, utas nélkül bőven hozta azt, amit elvártam tőle. Összességében a motor képessége minden tekintetben nagyságrendekkel haladta meg a tudásomat, illetve bátorságomat, de szerpentinen még így is tudtam vele meglepetéseket okozni sportosabb gépek tulajdonosainak.
Az eladás oka: túraendúróra váltok, próbáltam, jobb vele egy 1000km-es túra
Hibalista
- Csak az, amihez az egyes szervizekben hozzányúltak (szelephézag ellenőrzés után folyt a szelepfedél alól az olaj, telóolaj csere után folyt végig a telószáron az olaj, fékfolyadék csere után levegősek a fékek.
Ide hordtam szervizbe
Kawasaki M3
Korrektek voltak, jól dolgoztak, sajnos hamar bezárt, pedig oda hordtam volna továbbra is.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Fullgas
Elsőre jónak tűntek, árazásban is a többi szintjén volt, de valami miatt mindig vissza kellett vinni a gépet...
Értékelése: 4
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | passz |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |