A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

z750s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sokkal többet tud, mint amennyit mutat

Szöveges ítélet

A vásárlás során olyan mindenest kerestem, amiben van pici tűz is. Megtaláltam.

Amiben magasan felülmúlja a vetélytársait: nagyon erős, nyomatékos blokk. Könnyedén elviselte azt is, ha 5ikben 60-al közlekedtem vele és innen is csörgés, rángatás nélkül húzott, fent meg ordas módon ment. Baráti volt a fogyasztása, túrák során 4.2-4.9 között evett. Normális fékek voltak rajta (az első mondjuk lehetett volna jobban adagolható is). Az üléspozíció kényelmes, a tank és tank/ülés átmenet kialakítása nekem pont jó volt (nem vagyok égimeszelő, de túllógok a mázsán), a kormány kellően széles. Tudtam rá topcase-t tenni, ami igen hálás dolog. A műszeregység két analóg óra, ami sokkal, de sokkal jobb, mint a divatos, de értelmezhetetlen lcd kijelzők.

Volt persze negatívum is bőven: 5-7000 fordulat között a lábtartón átjött egy erős rezgés, amit az ember csak akkor vett észre, amikor a lába már elzsibbadt (a hosszú autópályamenetek így nem voltak kellemesek). A tükrök szélesítő nélkül használhatatlanok (utána mondjuk már ok). A futómű elől nem állítható, kanyarban a kátyút még elviselte, de a hullámos aszfalton hamar bizonytalanná vált (ez mondjuk a könnyed kanyargás fölötti tempó esetén vált zavaróvá, ott azonban okozott meglepetéseket). Az elejét ettől függetlenül is összességében puhának éreztem, míg alapból a hátsó elviselhető volt, de utas+csomaggal a tekergetéssel csak javítani lehetett, de a jót már nem érte el. Jelentős súlytöbblete volt a vetélytársasihoz képest (feltankolva 240 kiló volt és ezt nem is tudta letagadni).

Pályázni sosem voltam vele, csak túrákon használtam, ott ellenben nagyon bevált (kivéve ugye az autópályázást az említett rezgés miatt). Metzeler M3 volt rajta, jól tapadt, nem nagyon ette, így 12e-nél cseréltem a hátsót 15-nél az elsőt. Nem éreztem szükségét a túraguminak, pusztán ésszel motoroztam hideg aszfalton.

Az árának mindegy egyes forintját megérte, nagyon jó választás volt, utas nélkül bőven hozta azt, amit elvártam tőle. Összességében a motor képessége minden tekintetben nagyságrendekkel haladta meg a tudásomat, illetve bátorságomat, de szerpentinen még így is tudtam vele meglepetéseket okozni sportosabb gépek tulajdonosainak.

Az eladás oka: túraendúróra váltok, próbáltam, jobb vele egy 1000km-es túra

Hibalista

- Csak az, amihez az egyes szervizekben hozzányúltak (szelephézag ellenőrzés után folyt a szelepfedél alól az olaj, telóolaj csere után folyt végig a telószáron az olaj, fékfolyadék csere után levegősek a fékek.

Ide hordtam szervizbe

Kawasaki M3
Korrektek voltak, jól dolgoztak, sajnos hamar bezárt, pedig oda hordtam volna továbbra is.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Fullgas
Elsőre jónak tűntek, árazásban is a többi szintjén volt, de valami miatt mindig vissza kellett vinni a gépet...

Értékelése: 4

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? passz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.