A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Z 750 Twin 1976 (745)

Z 750 Twin 1976 (745) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sir szumóbirkózó-szama

Szöveges ítélet

Egy tizenöt évre leállított motort talált az egyik klubtársam, mondta, valami 750-es ős-Kawa, de kéthengeres. Én épp valami nagyobbat akartam , elmentem a bácsihoz. Ráhegesztettek a vázszámra, nem stimmelt egy motorszámjegy, az öreg nem íratta át. De amikor egy óra rugdosás után beindult... Aranyapám! A vakolat is leesett a ház faláról. Végül elhoztam, végigszívtam a hivatalos számbeütési, kisrendszámból újrendszámosra átalakítási mizériát. Kapott egy alapos átmosást, az önindítót fel kellett újítani, a karbikat szénné pucolni, az első féket szintén felújítani - egy százas befektetéssel indult az első szezon.
Azóta semmi. Az index mondjuk két hét működés után mindig bedöglik (most se megy), augusztusban a hátsó fék lámpakapcsolója is szétesett, de mechanikailag über-megbízható a dög.
A motorjának 3000-en van a max nyomatéka (60 Nm!), igaz, cserébe csak 50 lóerős 7000-en. Emiatt aztán olyan széles a használható fordulatszám-tartomány, mint valami argentin fennsík, beteszed ötödikbe, húzod a gázt, és mész, akár a felhőkarcoló liftje. Persze, a két kiegyensúlyozótengely ellenére is vibrál bizonyos fordulatokon, de ha eltalálod az 50-et, 80-at, 110-et, 130-at, ott egész simán jár. A hangja pedig olyan, mint a mennydörgés, méghozzá minden fordulaton és gázhúzásra más. Pedig utálom az üres csöveket, ezen is rendes, furulyás olasz kipufogók vannak. Kényelmes az ülése is, bár régimódi, székes pozícióban ül rajta az ember, ha egyedül motorozok pályán, mindig a hátsó támaszra teszem a lában. Tépve baromi sokat fogyaszt - ha kibírod a 100-110-et, akkor 5,5 l, ha húzod neki 130-140-nel, akkor bekapja a 7,5-öt. De olyankor már hajlamos csúszni a kuplungja (azonos a Z650-esével, ami negyedennyire sem nyomatékos - konstrukciós hiba), meg nem is akarom megölni, bár nagyon jópofa, amikor megtépi az ember a bajszát és dühös. A hátsó utasnak viszont túl széles az ülés, egy idő után a combja elfárad.
Voltam az öreggel Ausztriában is, meg egy csomót túráztam itthon - legszívesebben minden kilométert aranyba foglalnék.
No meg: tisztára a régi Triumph Bonneville, vagy Norton Commando - japán megbízhatósággal.

Hibalista

- index, féklámpa-kapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Scheer Gábor, 30/575-5484

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1976
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 34700
Megbízhatóság (9) Vezetett km 9300
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.