REX, az allrounder
Szöveges ítélet
Először is a címadásról:
REX: angol nyelvterületen így becézik a ZRX-et (aki tud kicsit is angolul rájön miért).
Allrounder: a ZRX azon kevés, kihalófélben levő motorok egyike, amely valóban minden körülmény között megállja a helyét: városi használatra, szerpentinre, autópályára, hosszú túrákra egyformán alkalmas.
Az ülés nagyon kényelmes: puha, széles. (az utasnak is!!) Az üléspozíció is jó eltalált, klasszikus: enyhén előredöntött felsőtest, széles kormány. A gyári plexi kevés szélvédelmet nyújt, ezért kicseréltem MRA-ra (ez jól bevált, más márkát nem ajánlok). Az olyan igényes részletmegoldások, mint az excenteres láncfeszítő, vagy a hidraulikus kuplung, ma alig található meg új, drága motorokon, (még Kawákon sem!)valószínűleg költségtakarékossági okokból. A futóművön is divat manapság spórolni. Nos, a ZRX-en elől-hátul minden irányba álítható Kayaba rugóstag található. A fék hatékony és jól adagolható 6 dugattyús Tokico.
Design: külsőre a 80-as évek Z1000R-jére hajaz.
Motor: a ZZR1100-as módosított blokkját kapta, visszafojtott teljesítménnyel az egyenletesebb nyomaték érdekében. (122LE, 110nm)
A gyártását sajnos leállították, de aki még siet, kifoghat elfekvő raktári példányt...
Hibalista
- Műszerfalizzók rendszeresen kiégnek - LEDesre cseréltem őket
- Szélvédő plexi elrepedt - D.M.C. garanciában nem cserélte ki! Akkor minek is fizetem a drága kötelező szervízt?...
Ide hordtam szervizbe
Brezo Motor, Szentes: a szerelő elnyalta az emelőszem menetét!... Garanciális ügyintézéssel 1 egész évet várattak és után sem intézték el
Értékelése: 2
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |