A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-5 2001 (498)

Er-5 2001 (498) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Régi vágyak újraélesztője

Szöveges ítélet

Ifjú titán koromban sokat motoroztam (Riga, Simson, Pannónia T5, Pannónia P21, Jawa 350), de 25 éves koromban leszálltam a kétkerekűről az autók és a család kedvéért.
Aztán 4 évvel ezelőtt karácsony környékén úgy döntöttem, hogy visszatérek a rég félretett hobbimhoz. Olcsó, de új motort kerestem az újrakezdéshez és a Suzuki GS500, valamint a Kawasaki ER5 maradt bent a körben, főleg az ár miatt. Néhány próbakör ismerősök és kereskedők körében és a győztes nálam az ER5-ös lett, a vízhűtés, a számomra lágyabb, kezelhetőbb kevésbé pattogós első rugózás miatt.
Tavasszal meg is vásároltam. Óvatos hozzászokás, kíméletes bejáratás után elkezdtem lendületesebben, sportosabban kihasználni a lehetőségeit és majdnem mindennel meg voltam elégedve. A szélvédelme már 110-120-tól pocsék volt, de ezt sikerült egy esztétikus Givi plexivel orvosolni (22000,- Ft), így már 150-ig normál üléshelyzetben is elfogadható lett. Az ülés pozíciót egy 3 cm-es kormánymagasító "tuskó" (2300,- Ft) beépítésével (ennyit engedtek a gyári bovdenek és vezetékek) sikerült számomra tökéletessé, "túrássá" tenni (183 cm magas vagyok). Ha megfelelően fordulaton tartottam (akár kettőt, hármat is visszakapcsolva), 140-150-ig meglepően jól gyorsult, könnyen lehetett vele előzni. Autópályán 150-et erölködés nélkül lehetett vele utazni, de ilyenkor az amúgy kis fogyasztás (5 liter körüli), már 6 liter fölé ment.
Viszonylag kis testű motor létére az utas üléshelyzete is elfogadhatóan kényelmes volt. Utassal sem csökkent drasztikusan a teljesítmény, de a fogyasztáson észre lehetett venni, mikor használtam két személlyel. Utassal már egy kicsit gyengének bizonyultak a fékek, de egy személlyel nagyobb tempónál is, ha erősebben használtam a fékeket, elfogadható volt a hatás. Városban nagyon jól kezelhető, kis helyeken is jól elfért, fordulékony.
Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a gépet, akár végleges motornak is. Két év használat után teljesen meg voltam elégedve vele, de mindenképp egy nagyobb erősebb túramotort szerettem volna, ami most már meg is van.

Hibalista

- 12000 km alatt semmilyen meghibásodás nem volt.

Ide hordtam szervizbe

Szavu Motorcenter Érd
Az első két szervíz teljesen ingyenes ajándék volt, de az értékelés nem ezért 10.
Az előre egyeztetett időpontban azonnal nekifogtak, szakszerűen és alaposan átvizsgálták, s elvégezték az esedékes munkákat. Végig ott voltam a motor mellett, s a szerelő a típusra jellemző jó tanácsokkal látott el és készségesen válaszolt a kérdéseimre.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.