A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

Z750 B1 Twin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Red lady

Szöveges ítélet

Kétszer láttam ennek a motornak a hirdetését. Első látásra tetszett, szeretem a retro stílust de először sajnos lemaradtam róla. Valahol a lelkem mélyén bíztam benne, hogy majd ismét felbukkan. Második alkalommal majd egy hónapig szemeztem vele a hahu-n mire megemlítettem a feleségemnek mire készülök. Megmutattam neki mire ő annyit mondott nézzük meg. Még akkor megalkudtam rá. Amikor mentünk érte szakadt az eső egész nap. De abban a 1,5-2 órában amíg haza motoroztam vele semmi. Mák.
Haza úton nagyon nem tetszett ahogy ment. A hátsó fék alig fogott. Gyárilag sem a legjobbak, hát még így 46 év után. Durrogott néha alapjáraton leállt. Olyan beteges volt. Örültem, hogy az enyém de valami azt súgta szivatni fog. Hát szivatott is! A hibalista az egy alaposan átnézett motor karbantartása. 46 évig ezen semmit sem javítottak. Szerintem ez volt az első. Igaz egy telem ráment. Hogy megérte-e? Meg. Most amikor megyünk vele szépen duruzsol a két henger. Nem áll le. Jól vezethető. 120-as 130-as tempónál már elég nagy a rezonancia a két kiegyensúlyozó tengely ellenére is. Tovább nem próbáltam. Nem is akartam. A hátsóféket össze sem lehet hasonlítani azzal mint amikor megvettem. ( Az elsőre is ráférne egy törődés ) Indul pöccintésre. Fogyasztásával is elégedett vagyok. Megbízható. Nyomatékos.Kiállása egy figyelem felkeltő. Ahol voltunk vele csodálói mindig voltak. Most már nem szívat. Meghálálja a törődést. Tudom, hogy 1000 km nem sok. De sokkal több nem is lesz benne. Pedig élvezet vele motorozni.
Ha vkinek esetleg volna ílyen szivesen megnézném.

Hibalista

- Hátsó fékmunkahenger felújítás. 13500 Ft.
- Hátsó fékbetétek 6500 Ft
- Fékolaj csere 800 Ft. Baracklé színű és állagú vmi. volt benne.
- Levegőszűrő (MEIWA) Angliából. 11500 Ft Ezt már muszáj volt 46 év után.
- Szívócsatornák. Szintén Angliából. 14500 Ft Az eredetiek repedezettek voltak.
- 2 gyújtógyertya NGK 1600 Ft
- Láncfeszítő csavar. Sérültek voltak. Gyártattam belőle.
- Féknyereg tartó csavarok. Ezekből is gyártattam.
- Akkumulátor 11500 Ft
- Szabadonfutó javítás. Beragadt az egyik csapocska a nyomatékátviteli görgőnél. Ismertem a motor előéletét tudtam, hogy újak vannak benne.csak kitakarítottam és szakszerűen összeraktam.
- Karburátor szinkron.
- Fékkar perselyezés.
- Rezgéscsillapító a tankhoz és egy akkumulátor rögzítő pánt. 1 liter pálinkába került. cmsnl-től Trükkösen került hozzám.
- Úszó forrasztás, karburátorok tisztítása.
- Pillangószelep állítócsavar és rugó. Gépelem katalógusból.
- Rezgéscsillapító a hátsó sárvédőhöz. Legyártattam.
- Benzincsap felújítás, benzincső csere. O gyűrűk a Germalex-től.
- Akkumulátor tartó porfestése. Rozsdásodott. Idejében megmenteni.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam. Másnak nem is engedném. 30/683 4254

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A professzor.Mezővásárhely. Gépmunka.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1976
Kényelem (7) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 24820
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25902
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Zephyr 750 Következő motorja? Z 900 RS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (286 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

ZRX 1100 - 2000
2016.01.25 18000   -

Ninja 250 R (249 cm3) - 2008
2013.12.08 4000   -

A Kawasaki "Yamaha DT125"

KMX125 - 1987
2012.10.21 0   -

1. motorom. Amerikában

En 500 1996 (500) - 2001
2007.02.05 20000   5,0

2hengeres nyomaték 4hengeres hang! Sok mindenre jó!

ZRX 1100 - 1999
2015.05.27 8000   -

A Bevezető...

Er-5 2001 (498) - 2006
2010.01.03 15700   -

A Dög

ZX-6R - 2002
2010.03.20 14000   -

A HD utánzatok.

Vn 900 Cl 2006 (903) - 2007
2008.05.09 15500   2,0

A Japán narancs

Z1000 - 2017
2023.01.26 12000   -

A Kawa

Kawasaki ER-6f (649 cm3) - 2006
2019.01.08 8000   -

A Kawa 600 as naked indulója

Er-6n 2006 (649) - 2006
2007.11.14 18000   4,0

A Szorgos Vízhordó (3 éves lett)

Kaw Er-5 2001 (498) - 2006
2011.02.10 33000   5,0

A ZÖLD SZÖRNYETEG

Zx-9r 1994 (900) - 1997
2009.02.27 10000   3,0

A búsképű lovag

Er-6n - 2006
2010.09.02 3300   -

A fekete zúzógép

Gpx 750 1987 (750) - 1986
2007.01.26 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 20