Red lady
Szöveges ítélet
Kétszer láttam ennek a motornak a hirdetését. Első látásra tetszett, szeretem a retro stílust de először sajnos lemaradtam róla. Valahol a lelkem mélyén bíztam benne, hogy majd ismét felbukkan. Második alkalommal majd egy hónapig szemeztem vele a hahu-n mire megemlítettem a feleségemnek mire készülök. Megmutattam neki mire ő annyit mondott nézzük meg. Még akkor megalkudtam rá. Amikor mentünk érte szakadt az eső egész nap. De abban a 1,5-2 órában amíg haza motoroztam vele semmi. Mák.
Haza úton nagyon nem tetszett ahogy ment. A hátsó fék alig fogott. Gyárilag sem a legjobbak, hát még így 46 év után. Durrogott néha alapjáraton leállt. Olyan beteges volt. Örültem, hogy az enyém de valami azt súgta szivatni fog. Hát szivatott is! A hibalista az egy alaposan átnézett motor karbantartása. 46 évig ezen semmit sem javítottak. Szerintem ez volt az első. Igaz egy telem ráment. Hogy megérte-e? Meg. Most amikor megyünk vele szépen duruzsol a két henger. Nem áll le. Jól vezethető. 120-as 130-as tempónál már elég nagy a rezonancia a két kiegyensúlyozó tengely ellenére is. Tovább nem próbáltam. Nem is akartam. A hátsóféket össze sem lehet hasonlítani azzal mint amikor megvettem. ( Az elsőre is ráférne egy törődés ) Indul pöccintésre. Fogyasztásával is elégedett vagyok. Megbízható. Nyomatékos.Kiállása egy figyelem felkeltő. Ahol voltunk vele csodálói mindig voltak. Most már nem szívat. Meghálálja a törődést. Tudom, hogy 1000 km nem sok. De sokkal több nem is lesz benne. Pedig élvezet vele motorozni.
Ha vkinek esetleg volna ílyen szivesen megnézném.
Hibalista
- Hátsó fékmunkahenger felújítás. 13500 Ft.
- Hátsó fékbetétek 6500 Ft
- Fékolaj csere 800 Ft. Baracklé színű és állagú vmi. volt benne.
- Levegőszűrő (MEIWA) Angliából. 11500 Ft Ezt már muszáj volt 46 év után.
- Szívócsatornák. Szintén Angliából. 14500 Ft Az eredetiek repedezettek voltak.
- 2 gyújtógyertya NGK 1600 Ft
- Láncfeszítő csavar. Sérültek voltak. Gyártattam belőle.
- Féknyereg tartó csavarok. Ezekből is gyártattam.
- Akkumulátor 11500 Ft
- Szabadonfutó javítás. Beragadt az egyik csapocska a nyomatékátviteli görgőnél. Ismertem a motor előéletét tudtam, hogy újak vannak benne.csak kitakarítottam és szakszerűen összeraktam.
- Karburátor szinkron.
- Fékkar perselyezés.
- Rezgéscsillapító a tankhoz és egy akkumulátor rögzítő pánt. 1 liter pálinkába került. cmsnl-től Trükkösen került hozzám.
- Úszó forrasztás, karburátorok tisztítása.
- Pillangószelep állítócsavar és rugó. Gépelem katalógusból.
- Rezgéscsillapító a hátsó sárvédőhöz. Legyártattam.
- Benzincsap felújítás, benzincső csere. O gyűrűk a Germalex-től.
- Akkumulátor tartó porfestése. Rozsdásodott. Idejében megmenteni.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam. Másnak nem is engedném. 30/683 4254
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
A professzor.Mezővásárhely. Gépmunka.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1976 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 24820 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25902 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | Zephyr 750 | Következő motorja? | Z 900 RS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |