A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ZX 6R 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ragadozó..

Szöveges ítélet

A 600-as,egy jól sikerült csere sorozat révén került hozzám,és előre kell bocsájtanom,hogy imádtam!Minden percét élveztem!Azt a gyorsulást,és hang orkánt,amit ez a motor nyújtott,a szervezet libabőrrel,és borzongással jutalmazta.. :)
A nyitott dob,és a folyamatos 16-ezer körüli fordulatig forgatás,meg tette a hatását,sikeresen szét égtek,a szelepek!Képes motorról komplett blokk,egy lelkes szerelő,aki 50-ért be szerelte,és máris futott tovább a kis vadállat,de egy gyári kipuff azért rá került.Így már gond nélkül tűrte,a sportos igénybevételt,sosem lett többet baja.Az első motorom volt,de persze volt motoros múltam,a simsonos korszakból,ami ugye majdnem ugyan az!! :) A gázreakciója nem mondható idegesnek,kiszámítható,jól kezelhető volt.Amikor állatnak kellett lennie,akkor bizony tudott az lenni,és én az életemért kapaszkodtam.Soha nem hagytam figyelmen kívül azt az erőt,amivel ez a gép rendelkezett,és a fékeknek köszönhetően,meg is tudtam mindig állni vele!A megbízhatóságáról,csak jókat tudok mondani,soha semmi baja nem volt.Mivel első motorom volt,feszegettem a határait,szerencsére még élek.Ami a gyorsulását illeti,1-120..2-167..3-198.....Soha nem tudtam meg,hol a vége,talán még azért is irkálhatok itt.. :)..A futóműve jó,és pontos volt,kezes,és bolond biztos.A Continental gumi csúszott,mint ha taknyon motoroztam volna,a BT 016 már szuper volt.Hallottam már olyan motorosokról,akik keveselték a 600-ast,de nem sok olyan ember lehet,akinek utcán valóban kevés!!Nem hülyéknek való,ehhez már kell némi ön kontroll,ami 120 Lóerővel a segged alatt,a legnehezebb feladat.
Nem szerettem,hogy az idom alól,a venti,a fejemre tudta tolni,a forró levegőt,ez a nyári forróságban a pokollal volt egyenlő!Aki Kawasakit vesz,az készüljön fel,hogy a blokk soha nem lesz olyan csendes mint egy Hondáé,viszont kúrva hangos,és darálós,és reszelős,és ciripelős,és baromi nyers...De mi ezt szerettük,és szeretjük,ettől még jók.
Sosem értettem meg az autós jaszkarikat,amikor a pirosnál felkértek egy táncra,de hát honnan is tudhatták volna.....
Ezek a gépek fegyverek,ha azt hiszed meg szelidítetted,akkor tévedsz...Végzetes tévedés lehet!Ezt én is tudtam,és mégis kellett..Nem bántam meg.

Hibalista

- 4-ezer km sportos használat után le fingott a blokk,a nyitott kipufogónak köszönhetően...80-ezerér komplett blokk,50-ezerért bele szerelték,azt gyííí...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (0) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (0) Vezetett km 7700
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Madison 250 Következő motorja? ZX 9R
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.