Pálya kis gép
Szöveges ítélet
Csatlakozom az előttem szólóhoz, nagyon könnyen vezethető, kezdőknek is nagyszerű motor, annyi befordítani, mint egy kempingbringát. Ha kell, akkor mondjuk nagyon megy (ahhoz képest, hogy ´94-et írunk..). Amerikai kiadásúm van, kék-lila szín, szerintem elegáns, bár ma már furának tűnhet. A plexije szerintem verhetetlen, olvashatsz blikket 140-nél. (186 magas vagyok) Valójában imádom. A blokk(karburátoros) nagyon karakteres, jó az összes görbéje (most már). Tényleg nagyon fontos a karbiszinkron, egy évig nem nyúltam hozzá, de miután megcsináltattam, előjöttek a lovak a bokor mögül, olyan szépen megy, hogy az embernek sírni van kedve.
Ami "rossz" benne: a blokknak olyan hangja van, mintha benne maradt volna egy-két villáskulcs, de ezzel állítólag együtt kell élni. Ha kinyitod, bekéri a 8 litert(legalábbis az enyém a Martin dobbal, de legalább tol. Össze kell szokni a váltóval, nem felhasználóbarát, néha kiköpi a 2-t, pedig már abba is vettem fogaskereket-miegymást. Nem való mögéd utas, még a csajom 50 kilója is agyoncsapja a hangolásokat.
Óvatosabb duhajoknak ajánlom, sport is meg túra is, meg killer is kicsit. Amint kiérsz a városból, a legjobb barátok lesztek.
Hibalista
- Gyújtótrafó, kb:15K
- Váltó-fogaskerekek: 50K
Ide hordtam szervizbe
Dobos Úr , Hűvösvölgy
Nagyon korrekt, jó füle és keze van, ért a régebbi modellekhez is.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 44000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
