A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Gpx 750 1987 (750)

Gpx 750 1987 (750) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Nindzsa szuperbájk 87-ből

Szöveges ítélet

ETZ után az első nagymotorom volt. Svájci eredetű, szinte teljesen gyári kinézetű darab, órájában 30e km-rel, elcsúszásból adandó kisebb sérülésekkel. A javítása olcsón meg volt, bontóból egy kormánysúly (1000Ft), fényezés és idomjavítás haveri alapon. Az idom anyaga elég vastag, erős, tehát szinte végnélkül javítható. Nem ilyen hártyavékony sz*r, mint manapság szokásos. Motorikusan teljesen renben volt, olajfogyasztás nulla. Hidegben-melegben simán indult, a YUASA akksi amivel vettem végig kiszolgált, panasz nem volt rá. A blokknak jellegzetesen Kawás zörgős hangja volt, főleg alacsony fordulaton, de ez 3000-től szépen kisimul, bár a rezgések azért megmaradnak. De hát ettől bányagép:-) Óra szerint 240 megvolt, gyorsulása (0-100:3,7s 0-160:8,0s) megfelel a kívánalmaknak, 200 felett azért már alább hagy a lelkesedés. Fogyasztása nagyon alacsony 4 liter törvényes tempóban (90), 130 körüli tempónál kétszeméllyel olyan 5 liter 170-180-nál 6 lityó körül. Nagy tankjával (21l) akár 400 km is megtehető. Üzemanyagmérője megszokást igényel. Az első 100 km-en ki sem mozdul, a következő 100-150-nél már leesik üres közelébe (kigyullad a FUEL lámpion). A tankba ilyenkor még jó 5 liter van. Futóműve is megszokást igényel a 80-as évek divatja szerinti 16-os első kerékkel 110/90-es gumijával. Könnyen dől be a kanyarba (szinte túl könnyen), de emiatt szeret kígyózni, kicsit billegni állandó íven, továbbá ilyenkor fékezve erőteljesen feláll a masina. Az első villában található egy elektronikus anti-dive (bólintásgátló) rendszer 3 fokozattal. (A világot nem váltja meg, csak úgy mint a fékrendszer) Hátul légkitámasztású központi rugóstag 4 fokozatban állítható keménységgel. Az oldschool kerékméret miatt (hátul 18") nagyon tapadós újfajta gumit nem is lehet hozzá kapni. Illetve elég szűk a beszerezhető abroncsok listája. Kerekezésre csak erőszakkal hajlandó, inkább kipörgeti a gumit. De végtére felépítéséből adódóan ez egy túragép enyhe sportos beütéssel aki többre vágyik vegyen mást, vagy adjon túl rajta. Helykínálata bőséges, utasnak is megfelelő a helyzete, nincs hokedli-efektus. Kihajtható csomagakasztó kampók találhatók rajta, mindkét oldalon, valamint 2db sisaktartózár is található (bár elhelyezése hagy kivánni valót maga után) Az ülés bármilyen nagy is alatta szinte minimális a rakodótér, még egy kisebb fajta eü csomag sem fér be. Az fejidom oldalában van egy minimális (2 gyufásdoboznyi) "raktér". Szerelhetősége a bölcsőváz miatt elég körülményes illetve időigényes. Gyári hibájuk az elrepedő hátsó lámpa (megvolt:-) illetve a gumi szívócsonkok elöregednek, összehúzódnak és "lemásznak" a karbikról (szintén:-). Cseréje kb 25e Ft. Évente szoktam olajat cserélni(15W-50), illetve szinkronizáltatni. 10000-renként szelephézag állítás (FONTOS!-csavaros), villaolaj, fékolaj (hidraulikus kuplungban is), hűtővíz stb. Légszűrője mosható, újrafelhasználható. Idők során kapott egy MRA túraplexit (20000) új első indexeket (3500/db) (párszor feldőltem vele:-). A Kawákról terjengő rémhírek abszolút nem jelentkeztek ennél a majd 20 éves gépnél, így a következő mocinál is maradtam a ződeknél:-)

Hibalista

- Féklámpakapcsoló (utángyártott) 2000Ft
- Légszűrő (eredeti) 6500 Ft

Ide hordtam szervizbe

Székesfehérvár legjobb "Kawásza" M.Zoli Budai u.
Nem a legyorsabb, de a legjobb:-)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1987
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.