A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Kle 500 2006 (498)

Kle 500 2006 (498) 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Neked való.

Szöveges ítélet

A motor német importból származik, még a regadó előtti utolsó pillanatban sikerült hozzájutni. A 10000 km elég hihetetlenül hangzott 96os létére, de az állapota miatt meg mertem venni, gyakorlatilag karcmentes szalonmotornak nézett ki. Eddig semmi nem romlott el rajta, megbízhatóságból jeles. Mivel igen keskeny, remekül lehet vele lavírozni autósorok között, és kis helyeken. Az ülése kissé puha, 80kg-nál súlyosabb emberkék már pár km után panaszkodtak, hogy "szétvágja őket a büdös gebe", nekem nincs vele bajom. A motorblokk nem mentes a rezonanciáktól, de semmi igazán vészes/idegesítő nem lép fel rajta. Meglepő módon mint a tötymögést, mind a forgatást jól veszi, ha kell, igen fürge, de én sokkal jobban szeretem a csordogálós nézelődést. Az utazóját 100-110re tenném, de a 140et is nevetve tartja, igaz itt már erősen feszeget le róla a szél. Ha utast ültetek magam mögé, érezhetően elveszti a fürgeségét. A kezelőszervek jól vannak elrendezve, kivéve a duda gombja, amit akaratlanul örökké megnyomok. Az első teló elég puha, de még mindig jobb, mintha kiesnének a fogaim, mivel sűrített levegővel felfújható, így kicsit keményíthető, valamint kicsit több olajat tetettem bele, és így teljesen jó lett. A fogyasztás nekem 4 és 6 liter között szokott alakulni, mivel a tank elég kicsi, és a városi hatótáv valahol 220km környékén van, ami elég sűrű kútrajárást jelent. A végsebesség 160-180kmh közé tehető. Maga a motor igen barátságos, a pilóta ügyetlenkedését maximálisan tolerálja, viszont ne ezt válaszd, ha egykerekezni, vagy őrült módon száguldozni akarsz.

Ha még ezt is olvasod és nem kiáltottál fel szörnyedve a tötymögősen csordogálás résznél, ez a motor neked (is) való. :)

Hibalista

- Semmi. A fékbetéteket kellett kicserélni.

Ide hordtam szervizbe

Cimbi :)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.