Naked Ninja
Szöveges ítélet
Mielőtt rátérnék konkrétan a kedvencemre egy kis adalék az előzményekről.
Kb 5 éves folyamatos motorozás és 3 használt motor hajtása után úgy döntöttem hogy ideje egy szinttel feljebb lépni és valami új vasra felülni amivel nem a folyamatos szervizbe járás hanem az élménydús motorozás lesz a fő műsorszám. A koncepció az volt hogy egy sportos középkategóriás motor kell ami legalább 600-as, viszont nyomatékos fajtából való. Fejidom az mindenképpen kell mert egy nakeden az autópálya vagy akár a kihalt főút is halál tud lenni a szél miatt. Sportmotort elvetettem egyrészt a vételár miatt, másrészt mivel a 184 cm-em mellett nagyon feküdni kellett volna rajta. Végül a rostán 4 motor maradt, SV650S, CBF600S, FZ6S és a kawa. Mindegyikre felültem, mindegyiket tesztvezettem de végül győztek a számok, hiszen jelentéktelen árkülönbséggel +150 ccm-t adtak a Kawánál.
A külső nekem személy szerint egyre jobban tetszik, bár a fejidom a sajtó szerint "közepesen ronda" nekem sosem volt vele bajom.
Szélvédelem egyébként nagyon jó lenne, de a 184 centimmel pont olyan magasan van a fejem hogy a sisakra tereli a szelet ami nagy tempónál kényelmetlen. Az ülés tökéletes egyedül 4-500 km-t simán megyek vele.
A blokkja hibátlan, 110 lóerő utcára bőven elég, 6.ban sem gond az előzés, a +150 ccm előnye hogy a tempós haladáshoz sem kell állandóan visszaváltani. 3000-től már használható, 6000től tisztességesen húz, 8000 fölött pedig megy mint az állat! :) Egyetlen negatívum hogy olyan 7000 körül van egy elég intenzív vibrálás a lábtartón meg a kormányon. Állítólag a típusra jellemző, engem túlzottan nem zavar. A vázról nem sokat tudok mondani, teszi a dolgát, 2 személlyel is stabil.
Egyedül a fékekkel nem vagyok megelégedve, kicsit határozatlan a nyomáspontja és 2 személlyel szerpentinen lefelé elég keményen kell fékezni h érdemi lassulás legyen...vagy csak túl gyorsan megyek? :)
A váltó precíz, nagyritkán intenzív gyorsításnál eldobja a 6. fokozatot...
Egyébként a motorral nagyon meg vagyok elégedve, még mindig sokkal többet tud mint én. Autópálya, város, szerpentin, a motornak mind1, mindegyiket szereti.
Szerintem a legjobb allrounder a piacon, és el kell felejteni a Kawák megbízhatatlanságáról szóló mendemondákat. 1 év használat után tényleg csak a kötelező olajcsere volt...
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Kawa Cegléd
Segítőkész társaság, a körülményekhez képest tényleg a maximumot hozzák bár vannak hiányosságok, de ezt sztem írjuk annak a rovására hogy nemrég nyitottak.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Papp Motors Budapest
Normálisak, nyitva van a szerviz szombaton is!!!!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |