A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Z 750s 2006 (748)

Z 750s 2006 (748) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Naked Ninja

Szöveges ítélet

Mielőtt rátérnék konkrétan a kedvencemre egy kis adalék az előzményekről.
Kb 5 éves folyamatos motorozás és 3 használt motor hajtása után úgy döntöttem hogy ideje egy szinttel feljebb lépni és valami új vasra felülni amivel nem a folyamatos szervizbe járás hanem az élménydús motorozás lesz a fő műsorszám. A koncepció az volt hogy egy sportos középkategóriás motor kell ami legalább 600-as, viszont nyomatékos fajtából való. Fejidom az mindenképpen kell mert egy nakeden az autópálya vagy akár a kihalt főút is halál tud lenni a szél miatt. Sportmotort elvetettem egyrészt a vételár miatt, másrészt mivel a 184 cm-em mellett nagyon feküdni kellett volna rajta. Végül a rostán 4 motor maradt, SV650S, CBF600S, FZ6S és a kawa. Mindegyikre felültem, mindegyiket tesztvezettem de végül győztek a számok, hiszen jelentéktelen árkülönbséggel +150 ccm-t adtak a Kawánál.

A külső nekem személy szerint egyre jobban tetszik, bár a fejidom a sajtó szerint "közepesen ronda" nekem sosem volt vele bajom.
Szélvédelem egyébként nagyon jó lenne, de a 184 centimmel pont olyan magasan van a fejem hogy a sisakra tereli a szelet ami nagy tempónál kényelmetlen. Az ülés tökéletes egyedül 4-500 km-t simán megyek vele.

A blokkja hibátlan, 110 lóerő utcára bőven elég, 6.ban sem gond az előzés, a +150 ccm előnye hogy a tempós haladáshoz sem kell állandóan visszaváltani. 3000-től már használható, 6000től tisztességesen húz, 8000 fölött pedig megy mint az állat! :) Egyetlen negatívum hogy olyan 7000 körül van egy elég intenzív vibrálás a lábtartón meg a kormányon. Állítólag a típusra jellemző, engem túlzottan nem zavar. A vázról nem sokat tudok mondani, teszi a dolgát, 2 személlyel is stabil.
Egyedül a fékekkel nem vagyok megelégedve, kicsit határozatlan a nyomáspontja és 2 személlyel szerpentinen lefelé elég keményen kell fékezni h érdemi lassulás legyen...vagy csak túl gyorsan megyek? :)
A váltó precíz, nagyritkán intenzív gyorsításnál eldobja a 6. fokozatot...

Egyébként a motorral nagyon meg vagyok elégedve, még mindig sokkal többet tud mint én. Autópálya, város, szerpentin, a motornak mind1, mindegyiket szereti.

Szerintem a legjobb allrounder a piacon, és el kell felejteni a Kawák megbízhatatlanságáról szóló mendemondákat. 1 év használat után tényleg csak a kötelező olajcsere volt...

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Kawa Cegléd

Segítőkész társaság, a körülményekhez képest tényleg a maximumot hozzák bár vannak hiányosságok, de ezt sztem írjuk annak a rovására hogy nemrég nyitottak.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Papp Motors Budapest

Normálisak, nyitva van a szerviz szombaton is!!!!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.