Nagynak látszik
Szöveges ítélet
Igazság szerint ajándékba kaptam (eszembe sem jutott volna 190 cm-el, 110 kg-al 250-est venni), de kellemesen csalódtam, a rövid áttételezéssel egész jól motorozható, a két kipufogóval (valószínűleg ki van belezve) egész nagyvas hangja van, az önindítóval, két tárcsafékkel, 6 sebességgel, tényleg komolyabb mint amit a lökettérfogata sejtetni engedi. 3000-től elmegy (akár 6.-ban is), de kényelmesen elforog 10000-ig is, persze ez kell is 90-nél már 7000-et forog 6.-ban, de alattam nemigen megy 110 fölé (lehet, hogy valami baja van, mert annak idején a 250 ETZ-vel többet mentem pedig az csak 21 le volt, ez pedig elméletileg 26... Na mindegy, az biztos, hogy 90 felett előzni csak hosszú egyenesben érdemes.
Szerintem nagyon szép bicaj, igazi retró a króm indexek pl. tényleg fémből vannak, króm csomagtartó, polírozott deklik, sor2, léghűtés.....
A futómű sincs túlspilázva, kicsit puha (vagy csak kövér vagyok), viszont szépen szűri az úthibákat, ami viszont borzalmas az a PL M0-ás hosszanti marásai úgy viszik a hátulját mintha valaki zsinórral rángatná (elsőre elég zavaró volt).
Hibalista
- első fék nyikorgott (betét csiszolás)
Ide hordtam szervizbe
én voltam...
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | ETZ 250 | Következő motorja? | Transalp |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.9/10) |