My Ninja
Szöveges ítélet
Ez egy GPZ 900 R , 1991 , csak ezt nem lehetett jelölni. A gs után kicsit nehézkesebb. Nagyobb tengelytáv , nagyobb súly viszont nagyobb teljesítmény is. Én 183 cm és 97 +- 2-3 kg vagyok .Teljesen kényelmes. Picit nagyobb plekót faragtam rá és a kormányt megemeltem 2 cm-el ettől kényelmesebb és 160-180-ig nem kell hasalnom. Az órát minden gond nélkül végigkarcolja (265 km/h) ez a gyakorlatban 240 lehet. Az egyenesfutás itt is példás. A szűk fordulókat nem nagyon szereti, ahoz kicsit nehézkes de nem vészes. Az enyémen már megvoltak a módosítások: 17" elsőkerék ,41 mm elsővilla , nagyobb fék. Esztétikailag és motorikusan toppos , imádok vele motorozni. Sajnos csak egy napokat tudok túrázni de azt kihasználom. Egy 2006-os 1000 Faser-es cimbivel nyomjuk és nem kell szégyenkeznem. Városban nem szeretek motorozni , de ha muszály ugyanúgy megyek a sorok között mint bárki. Nekem bejött , ha nem találok egy toppos 1100-as gixxert akkor még jó darabig marad. Ja és van középállvány.
Hibalista
- Karbit nem lehetett szinkronizálni ezért csé (gpz 1000 rx bontóból svájci zsír 30 000 ft), folyadékok(olajak,fagyálló,szűrők kb.11 000 ft) , fékbetétek(összesen 11 000ft), hátsó kerékcsapágy (legjobb japcsi 6900 ft), plekó repedt, utángyártott (szatuna.hu , 7000 ft) hátsógumi ( bridgeston bt 54 battlax felrakással 23 000ft). Jobbos elsőtelószár csere az előző tulaj kókányolása miatt (bontó 23 000 ft).Telószimering (2200ft).Akksi meghalt ( volt a garázsban egy ponnjó) Hidegben melegben pöcc-röff.
Ide hordtam szervizbe
Én+haverszerelő
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 31000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |