A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Gpz 750 R 1987 (749)

Gpz 750 R 1987 (749) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

My Ninja

Szöveges ítélet

Ez egy GPZ 900 R , 1991 , csak ezt nem lehetett jelölni. A gs után kicsit nehézkesebb. Nagyobb tengelytáv , nagyobb súly viszont nagyobb teljesítmény is. Én 183 cm és 97 +- 2-3 kg vagyok .Teljesen kényelmes. Picit nagyobb plekót faragtam rá és a kormányt megemeltem 2 cm-el ettől kényelmesebb és 160-180-ig nem kell hasalnom. Az órát minden gond nélkül végigkarcolja (265 km/h) ez a gyakorlatban 240 lehet. Az egyenesfutás itt is példás. A szűk fordulókat nem nagyon szereti, ahoz kicsit nehézkes de nem vészes. Az enyémen már megvoltak a módosítások: 17" elsőkerék ,41 mm elsővilla , nagyobb fék. Esztétikailag és motorikusan toppos , imádok vele motorozni. Sajnos csak egy napokat tudok túrázni de azt kihasználom. Egy 2006-os 1000 Faser-es cimbivel nyomjuk és nem kell szégyenkeznem. Városban nem szeretek motorozni , de ha muszály ugyanúgy megyek a sorok között mint bárki. Nekem bejött , ha nem találok egy toppos 1100-as gixxert akkor még jó darabig marad. Ja és van középállvány.

Hibalista

- Karbit nem lehetett szinkronizálni ezért csé (gpz 1000 rx bontóból svájci zsír 30 000 ft), folyadékok(olajak,fagyálló,szűrők kb.11 000 ft) , fékbetétek(összesen 11 000ft), hátsó kerékcsapágy (legjobb japcsi 6900 ft), plekó repedt, utángyártott (szatuna.hu , 7000 ft) hátsógumi ( bridgeston bt 54 battlax felrakással 23 000ft). Jobbos elsőtelószár csere az előző tulaj kókányolása miatt (bontó 23 000 ft).Telószimering (2200ft).Akksi meghalt ( volt a garázsban egy ponnjó) Hidegben melegben pöcc-röff.

Ide hordtam szervizbe

Én+haverszerelő

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 31000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.