A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-6n 2006 (649)

Er-6n 2006 (649) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mr. Narancs

Szöveges ítélet

Még egy Simsonom sem volt soha, a motorokat meg sem néztem, aztán negyven felé (most vagy soha)egyszercsak úgy alakult, hogy motoros lettem, ehhez kellett az az újság is (meg a motoros barátaim motoros élményeinek hallgatása), ahol megláttam ennek a motornak a képét a megjelenés előtt, rögtön éreztem, lesz ebből valami...
Előbb a jogsi, majd egy évre rá, egy narancsszínű ER6-N.
Nem nagyon használom a városban (pedig filigrán mérete miatt arra is tökéletes), hobbicélra vettem, általában hétvégenként a cimborákkal rójuk a kanyarokat.
Hozzáolvastam előtte a teszteknek, tényleg nem hazudtak, vigyorgok a sisak alatt, mint a vadalma.
Minden csepp benzin élményt ad, pedig nagyjából a Kresz-t is betartom.
Könnyű vezetni, kényelmes (sportmotoros barátom mindig panaszkodik, hogy "fáj az ötven" a hasalós üléshelyzet miatt), ha kell tájgyönyörködtetően poroszkál, ha kell gyorsul, mintha csúzlival lőnék ki, nyomatékos, jó a fékje, s nekem nagyon teszik is (jólesik a pirosnál az autóstársak nyálcsorgató pillantása a gépre).
Imádom, hogy minden kattanást, zajt, illatot direktben érzem a fenekem alól, ezt az élményt nem sok autó tudja, ráadásul még a legszuperebbül feltuningolt neonos Mutyukit is egyszerűen kikerülöm, pedig ez a vas még messze van a sportmotoroktól.
Autópályán tényleg nem szélvédett, de legalább edzi a nyakizmot és nem tud elgurulni a gyógyszer a 200-as tempó felé...
Egyedül a tükör idegesít, széles vállaimat látni főleg, a forgalmat alig. Valamint nem nagyon lehet meghúzni, időnként kilazul és a szél elfordítja. Lehet venni egy szélesítőt, ami önköltségi áron kb 500 Ft, persze a Kawasaki 25 000-ért árulja, ezt sajnos kihagytam. Egyébként minden egy vagyon hozzá gyárilag, de pl. PBR bukógombát sikerült 17 000 Ft-ért vennem a gyári 40 000 helyett.
Az ER6-N nagyon is jó partner, tanulni tökéletes, kényelmes üléspozíció, könnyű kezelés, blablabla (olvasd a teszteket), aztán csak óvatosan...

Hibalista

- A tükrök rögzítése botrányos valamint nem nagyon látni bennük

Ide hordtam szervizbe

Naked Motors

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4800
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.