A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ZZR 600 ZX600E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Miből lesz a cserbogár? az időtálló VAS.

Szöveges ítélet

Nem rég van nálam. 600 cm3 98 lóerővel nem rossz 20 évesen. Újszerű állapotban szinte gyári gép csodás 36000 km-el 20 év alatt az szinte nulla. 4 évet állt egy fűtött garázsban és csak várt. Karburátor szétszerelés tisztítás tank mosás után fél percen belül beindult. Ebből lesz valami már akkor gondoltam. Szépen összeraktam és tette a dolgát szedte a lábát korához képest igen jól. Szép hangja is volt nem volt lerúgva mint az általánosságban talált 20 éves mocik. 230-at símán elment 6-ban de nincs szívem pörgetni így áttételt változtattam rajta. A gyárinál 6-ban 120-nál 6000-et pörgött ezt sokalltam. A hátsó lánckereket a gyári 48 fogról 40-re cseréltem. Így minden sebesség fokozatban 1000-el kevesebbet forog. Tehát 120-nál most 5000 f/p fordulaton szépen duruzsolva teszi dolgát. A karakterisztikája olyan lett mint a nagy testvéreké.... húzod neki és megy .... Olyannyira hogy 3 -ban 210-et megy a pirosat a 14.000-et el sem érve és még van 3 sebesség fokozat. Gondolhatod milyen érzés mikor a melletted levő már régen kapcsolgat felfelé te meg csak mész és mész az meg lemarad... Persze azonos kategóriáról beszélek. Ezt az áttételt autópályán lehet normálisan kipróbálni, Eddig gps szerint 230-at ment DE 4 -ben :-) Óra szerint 240 volt piros alatt... és még van 2 fokozat. Abból a végsebességre még csak 1 használható mivel a nagy áttétel miatt olyan mintha a 6 után lenne még 2 fokozat. 250 körül már azért eléggé nagy a légellenállás igy a mostani 6 már sok neki de 5 ben jól muzsikálhat. Viszont normál motorozgatásokkal 200-220 -ig szépen lépeget 6 ban is csak nem pörgi szét az agyát és nem eszi le a gatyáját az embernek. Habár ilyenkor mindegy de naaa azért csak ne egye le. Nem bántam meg jó motor és még mindig szép a külső megjelenése ,időtálló. Viszont ahhoz hogy teljesítményt növeljek kissé üzemanyag szintet kellett emelni jócskán, igy most szinte folyik bele a nafta de MEGY ha kell. Ezt a rettenetes étvágyat zabolázva tettem a szivattyúra egy szakaszoló elektronikát ami kordában tartja a szintet így lehet vele gazdaságosan is menni.

Hibalista

- Nem rég óta van nálam de azóta SEMMI

Ide hordtam szervizbe

Maszek... Magam szerelem.. amíg tudom

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja? Kawasaki ZX9R
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.