Miből lesz a cserbogár? az időtálló VAS.
Szöveges ítélet
Nem rég van nálam. 600 cm3 98 lóerővel nem rossz 20 évesen. Újszerű állapotban szinte gyári gép csodás 36000 km-el 20 év alatt az szinte nulla. 4 évet állt egy fűtött garázsban és csak várt. Karburátor szétszerelés tisztítás tank mosás után fél percen belül beindult. Ebből lesz valami már akkor gondoltam. Szépen összeraktam és tette a dolgát szedte a lábát korához képest igen jól. Szép hangja is volt nem volt lerúgva mint az általánosságban talált 20 éves mocik. 230-at símán elment 6-ban de nincs szívem pörgetni így áttételt változtattam rajta. A gyárinál 6-ban 120-nál 6000-et pörgött ezt sokalltam. A hátsó lánckereket a gyári 48 fogról 40-re cseréltem. Így minden sebesség fokozatban 1000-el kevesebbet forog. Tehát 120-nál most 5000 f/p fordulaton szépen duruzsolva teszi dolgát. A karakterisztikája olyan lett mint a nagy testvéreké.... húzod neki és megy .... Olyannyira hogy 3 -ban 210-et megy a pirosat a 14.000-et el sem érve és még van 3 sebesség fokozat. Gondolhatod milyen érzés mikor a melletted levő már régen kapcsolgat felfelé te meg csak mész és mész az meg lemarad... Persze azonos kategóriáról beszélek. Ezt az áttételt autópályán lehet normálisan kipróbálni, Eddig gps szerint 230-at ment DE 4 -ben :-) Óra szerint 240 volt piros alatt... és még van 2 fokozat. Abból a végsebességre még csak 1 használható mivel a nagy áttétel miatt olyan mintha a 6 után lenne még 2 fokozat. 250 körül már azért eléggé nagy a légellenállás igy a mostani 6 már sok neki de 5 ben jól muzsikálhat. Viszont normál motorozgatásokkal 200-220 -ig szépen lépeget 6 ban is csak nem pörgi szét az agyát és nem eszi le a gatyáját az embernek. Habár ilyenkor mindegy de naaa azért csak ne egye le. Nem bántam meg jó motor és még mindig szép a külső megjelenése ,időtálló. Viszont ahhoz hogy teljesítményt növeljek kissé üzemanyag szintet kellett emelni jócskán, igy most szinte folyik bele a nafta de MEGY ha kell. Ezt a rettenetes étvágyat zabolázva tettem a szivattyúra egy szakaszoló elektronikát ami kordában tartja a szintet így lehet vele gazdaságosan is menni.
Hibalista
- Nem rég óta van nálam de azóta SEMMI
Ide hordtam szervizbe
Maszek... Magam szerelem.. amíg tudom
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | Kawasaki ZX9R |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |