A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Z 750 2006 (748)

Z 750 2006 (748) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Metálzöld szörnyeteg...

Szöveges ítélet

Nos, kezdjük ott, manapság szeretik "kihagyni" a kawákat a motorok listájáról a sajtóban. Mert kicsi gyár, mert egyéni megoldásokat alkalmaz. Én éppen ezt szeretem benne, hogy nem egy tömegkacat!!! Előtte is Kawám volt, most is az van, ha tehetem a következő is az lesz. A mostani Zém szerelem volt első látásra. Utolsó darabként büszkélkedett a szalonban. Lime green, azaz Kawa zöld, amitől mindenkinek égnek állt a haja elsőre. Aztán mikor meglátták, lehajtott fejjel sajnálkoztak, hogy nékik borzalmas elképzeléseik voltak a zöld szinről, de ez itt más és bevallottan tetszik. A külsejéhez nem kell sok kommentár, vad kis szörnyeteg, nagyon jól eltalált naked motor. Mivel naked, nincs szélvédelem. Vagy van egy kevés gyári szélvédővel. Persze a naked lényege a feeling. Aki cirkálót akar, ne ilyet vegyen. A fékek jól harapnak, a müszerezettség pont jó és modern. A tank nagyon szép, nekem nagyon bejön ahogy tartani lehet a gépet rajta keresztül a lábakkal. A hátsó ülés nagyon kényelmetlen, amúgy is kemények az ülő alkalmatosságok hosszú úton. Meg kell szokni a rövid hosszt, utána nagyon élvezet a vezetése. Simán siklik, szinte vajazza az utat, nekem ez is bejött. Mikor átültem egy régebbi mocira utána, azt hittem szétesik alattam a blokk. Váltó néha elakad, a bejáratás után jobb a helyzet. Hangja vadító, a feles kályhacsövet nagyon eltalálták. Végre nem egy buggyant "eldugom a kipufogót az ülés alá" változatú gép. A hangját azonban erősebbre kellett volna hagyni. Az egész fordulatszám tartományban szépen húz, jól el van osztva a nyomaték, városban is élvezet motorozni vele. Talán el tudnám viselni, ha picit nagyobb lenne benne a rakodóhely, és kb. 5 kilóval könnyebb lenne. Ha olyan megbízható lesz mint a Zehpyrem volt, akkor a kötelezőn kívül nem nagyon kell majd hozzányúlni. Elsőre beleszerettem, s azóta még jobban szeretem. Ha valaki azt írja vagy mondja, Kawa nélkül is van élet, ne hidd el! Átver :)

Hibalista

- semmi :)

Ide hordtam szervizbe

Csiki-Bege Autópláza.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.