Meglepődtem - főleg Honda után
Szöveges ítélet
Németországban vettem totálkárosan, hogy megcsináljam sérülésmentesre és eladjam. Megvettem, megcsináltam sérülésmentesre, és nem adtam el. Megtartottam, és eladtam helyette a VFR-t.
Baromi kényelmes kétszemélynek is (a szélvédelem egy Fabbri púpos plexivel javítható), megbízható, jól lehet borítani, sornégyhez képest akkora benne a nyomaték, hogy beszarás, pakolni is lehet bele rendesen. A csomagtartójába belefért a nemkicsi fényképezőm, az asszony övtáskája, meg két félliteres Nestea. A fogyasztását sehogy nem bírtam 7 liter fölé vinni, de volt olyan is, hogy 5-ből is kijött.
Eladtam, mert már kezdtek érdekes hangok kijönni belőle, véres volt a torka. Vettem utána egy CBR1000RR-t, de az már kurvanagy, sehol nem lehet kihasználni (nem mintha ezt kilehetne, de akkoris :) ). Tavasszal visszaülök a ZX9-re, ha találok normális állapotút.
Hibalista
- Telószimmering és kormánycsapágy az egykerekezéstől.
- A hátsó lábtórtónak a kipufftartó része szakadt le a sok stoppie miatt.
- Ennyi.
Ide hordtam szervizbe
Nem kellett szerelőhöz vinni, mert nem romlott el soha. Pedig rendesen kapta az ívet :)
Olajak, szűrők és gyertyák cseréje otthon a garázsban.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |