A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Gpz 500 1994 (500)

Gpz 500 1994 (500) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható kistúrázó

Szöveges ítélet

Összességében elégedett vagyok vele, ezt azt hiszem alátámasztják a fenti adatok is! Ahhoz képest, hogy idén 20 éves a vas, még most sem tűnik elavultnak, amit az is jelez, hogy az USA-ban kisebb változtatásokkal a mai napig forgalmazzák. Mai szemmel nézve nem egy erőgép, leginkább nyugodt túrázgatásra alkalmas, de azért a Mátrában még a mai napig széles mosolyt tud varázsolni az arcomra, annak ellenére, hogy ott azért mind a fék, mind a futómű hamar megmutatja a korlátait. A motorja 7000-es fordulatszám fölött érzi jól magát, vidáman pörög fel a 11.000-nél kezdődő piros tartományig. Üléspozíciója kényelmes, enyhén előredöntött felsőtesttel ülünk rajta, de 1-2 óra után azért igen jól tud esni, egy kis pihenő, részben a vibráció, részben az ülés keménysége miatt. A szélvédelme megfelelő, de 140 körül már erős szélben van a bukósisak, így ha nem bújunk az idom mögé, némi nyakfájás is benne van a pakliban. A 2 személyes túrázás ellenjavallt. Nagyon elkönnyül az eleje, alig megy, de ez nem is baj, mert lassítani, és kanyarodni is időbe kerül ilyenkor. A nyáron endúrós haverokkal mentünk túrázni, és a 90-100-as tempó közben sikerül 3,5 literes fogyasztást produkálni, ami azért átlagban inkább 5 körül szokott lenni, de sportos városi használat közben sikerült közel 6,5 literre is felvinnem, de az már kegyetlenség:-). A több mint 100.000-es futásteljesítménynek köszönhetően a vezérlés kezd megkopni, ennek köszönhetően minden szezon elején egy szelepállítással kell kezdeni, mert elmegy a kompresszió, és olyankor alig indul, alig megy sokat eszik. Beállítva viszont pöccre indul, és a mai napig hozza a gyári értékeket. Összegezve ajánlom mindenkinek, aki szeret túrázni, de nem zavarja ha nem ő a leggyorsabb az utakon...

Hibalista

- Konkrétan semmi nem romlott el, gumit, olajat, gyergyát, fékbetétet, láncokat (60ezernél vezérmű és primer láncot is, ez jó drága volt), telószimeringet 1x kellett cserélni. Az idomokat kell időnként foltozni.

Ide hordtam szervizbe

Honda Halas

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (7) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 47000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.