Mega Ninja - avagy a második hadüzenet nélküli támadás
Szöveges ítélet
Új 12-est akartam venni,de a hibátlan állapot,a rengeteg extra,és az új ár 50%-áért kínált amerikai ezüstmetál gyönyörűség eltérített. Nem bántam meg.
Teljes 4:2:1 FORCE TITANIUM rendszer,BMC sportszűrő Power Commander PC III...mit mondjak,az első napokban haza kellett mennem,mert megfájdult a fejem,olyat gyorsul. Egyszerűen hihetetlen a teljesítménye,ezt mindenki alátámasztotta aki kipróbálta. 250-nél vissza 4-be,és nem hiszed el,mit megy.
A korai sajtó híreket meg egyszerűen nem értem,aki ezzel nem bír motorozni,kanyarodni az vagy egy fakezű béna,vagy elég hülye ahhoz,hogy a 200-as hátsó gumit ne füstölje szét,és tegyen helyette 190-est. Én megtettem,elöl-hátul Metzeler Sportec M1 van,és Nekem tökéletesen bevált,csak a hátsó sajnos nagyon hamar 2500-3000km alatt elbúcsúzik.
A fogyasztása a teljesítményével arányos,egy 10-15 km-es teligázos szakaszon a műszerfali 7 kockából 2-őt betakarít. Na köszi. Normál tempónál (140-180km/h)7-9 liter,de egy szlovén-olasz túrán sem ment 6 alá. Ezt leszámítva a túraképessége jó,napi 400-600 km-t mentünk,de Ő még bírta volna. Az autópályát egyszerűen felzabálja,a szerpentinen is jól elboldogul,de versenypályára nem vinném.
Szervízelése otthon kicsit körülményes,mert egy egyszerű aksi kiszedéshez is le kell róla szedni mindent. Megvételkor,majd 6000-ként cserétem olajat,szűrőt,kimostam a légszűrőt(2000km),és lassan időszerű egy szelep állítás+egy első fékbetét,no és az örök hátsó gumi. Inkább csak olyan kezdjen neki,aki már látott rizskályhát szétszedve,mert hanyag összeszerelésnél igen kellemetlen lenne elhagyni az egyik idomot az autobahnon 290-nél.
Összességében ez egy jó nagyra nőtt sportmotor,túrára is tökéletes,adrenalin hajhászoknak is tökéletes,kawa buziknak is tökéletes,csak pályára nem való,bár vannak akik elkaristolnak vele,és még a legújabb modellek mellett is van presztizse. Én nagyon imádom,de mégis meg kell válnom Tőle,már majdnem egy éve áll. Ára mostanában már igen kedvező,de óvvaintek a megvásárlásától mindenkit,aki még nem sportmotorozott le egy pár évet,mert ez a Kawa nem szórakozik,nem bocsájt meg,ha nem tiszteled,kinyír. Ha viszont tisztelettel bánsz Vele,és az erejével nem visszaélsz,hanem csak élsz akkor a fent leírtakon felül ad még valamit,amit Én még más motorban nem tapasztaltam.Nevezetesen azt,hogy már amikor öltözök be,és Ő melegszik az oldalsztenderen,akkor érzem a véremben az adrenalint,mert tudom hogy ez megint egy kemény menet lesz. És ÉN mindíg ezt kerestem egy motorban. A 12-esben megtaláltam!
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 3600 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |