Máig siratom, de tényleg!!!
Szöveges ítélet
Kicsit lelakott volt amikor vettem, azonnali lánc, lánckerék és gumi cserére szorult, de motorikusan hibátlan volt.
137 lóereje több volt, mint elegendő, ráadásul normális tempó mellett mindez kedvező fogyasztással párosult. Nyugis túrán amikor 2 személlyel 4,8-at „zabált”.
Olajat nem fogyasztott.
A kényelem első osztályú volt, 120 felett az eső is csak a vállamat és a sisakot érte. Azért nem 10-est adtam rá, mert a Goldwing, vagy egy BMW biztosan kényelmesebb.
Nagyon megbízható volt, egyszer robbantam csak le vele. Ekkor eltömődött a benzinszűrő, de erről nem ő tehetett.
Ezen kívül csak a szokásos fogyó, kopó alkatrészeket kellett cserélni, illetve egyszer egy szimeringet, de azt is csak azért, mert zavart a kawákra amúgy jellemző blokkhang és megpróbáltunk a szerelővel állítani a kiegy. tengelyen. Ha nem nyúlunk hozzá, még most is az eredeti lenne benne. A szivárgást olaj- és hőálló tömítő ragasztóval (loctite) megszüntettem, majd kb. egy év múlva (ekkor jutott eszembe) kicseréltem a szimeringet, amit közben már megvettem.
Sajnos a DEVIL táblácskát elhagytam a kipufogó dobról. Ez egy polírozási kisérlet után történt, lehet, hogy akkor lazult meg :-(
Mire eladtam (Pestre költöztem és ott nem volt tárolóm) behalt az akkumulátora, de azt már az új tulaj vett bele. Sajnáltam eladni, mert nagyon jó motor volt. Most mintha felbukkant volna a használtautón, de egy kicsit más külsővel.
Nem sok rossz tulajdonsága volt, talán csak az, hogy nem túl alkalmas városi használatra (értsd: dugóban araszolásra, sorok között menni), és hogy dög nehéz volt. Tologatni nem volt egyszerű, szóval nem egy női motor, és nem 65 kg-os lovasnak való. Azóta 80 kg felett vagyok, most szívesen tologatnám.
A motor azoknak ajánlható, akik nem supersport élményre vágynak, hanem gyorsan akarnak megtenni nagyobb távokat. Nem fognak csalódni!
Extrák:
Devil rendszer, Ninja (talán ZX11, nem emlékszem) karburátor sor.
Sajnos a km adatokra nem emlékszem pontosan.
Hibalista
- Kiegyenlítő tengely szimering, kb. 1500.- HUF volt, magam cseréltem.
- Tanksapka zár, ezt sajnos csak kisipari módszerrel javíttattam meg, de működött.
- Benzinszűrő, 450.- HUF, magam cseréltem.
- Ezen kívül csak gumi, gyertyák, olaj, olajszűrő, fékbetét, lánc, lánckerekek, de mind bírta amíg kell.
Ide hordtam szervizbe
Cserven Tibi, Békéscsaba
Segítőkész volt és olcsó.
Karbiszinkron, szelephézag ellenőrzés (egyszer állítani is kellett 1 szelepet a 16-ból :-))
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Saját magam, időnként baráti segítséggel.
Olajcsere, szűrőcsere, fékbetét csere, ilyesmi.
Túlzás nélkül állíthatom, hogy 10-es skálán 11!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |