A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zx-9r 1994 (900)

Zx-9r 1994 (900) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Magányos farkasok rakétája

Szöveges ítélet

Sokadik motoromnak sportos, jó menetteljesítménnyel rendelkező, ugyanakkor kényelmes, túrázásra alkalmas, vmint végül, de nem utolsósorban könnyű motort kerestem, mert nem szeretem a nagyon nehéz vasakkal a visakodást. Ezeknek a feltételeknek a mai napig nem felel meg jobban más motor, mint a 9-es Kawa. A 2000-es évi motorkatalógus hátulján a tesztek között nagyon megdicsérték, ami szerepet játszott a választásomban, nem is bántam meg. Az enyém már a modellfrissítés utáni, lekönnyített változat volt. Eredetileg zöldet szerettem volna, de bejárva az országot ez a fekete gép volt a legjobb állapotú vétel, nagyon romosokkal is találkoztam. Végig vezetett szervízkönyve volt, nem látszott nyoma semmi komoly balesetnek. Elsőre ki kellett cserélni a telószimmeringeket, de utána problémamentes volt a motor. Tényleg nagyon kényelmes, én Lengyelországtól Olaszországig sokfelé megfordultam vele. A fogyasztása túratempóban 5 és 6 l közt mozgott, a szélsőértékek: 4,5l (70-el) és 7,5l (pálya) volt. Pakolni nagyon jól lehetett, mert a hátsó ülés alatt nagy rekesz van, vmint kihajtható csomagrögzítőkkel is rendelkezik, ami a sportgépeknél azért nem általános. A menetteljesítményére csak annyit mondhatok: brutálisan jó! Az enyémen egy picit rövidebb volt az áttétel, úgyhogy győztem lent tartani az elejét gyorsuláskor. Egy carbon racing dob festette a hangját még szebbre, alacsony fordulaton az airbox hangja volt a meghatározóbb, felül viszont gyönyörűen üvöltött. A teljesítményleadása versenymotoros, 4 ezerig nem sok minden történik, onnan jól megindul, kilencezernél meg olyat ráhúz, hogy mindenkit meglep, aki nem számít rá. Pár ezer kilométer után elkezdte engedni a hűtővizet, de csak meleg állapotban "pisilt", egy ideig nem jöttem rá mi a baja. Aztán kiderült, hogy csak a hűtősapka tulnyomásszabályozó rugója fáradt el, csere megoldotta a problémát. Hátrányát csak egyet tudok megemlíteni: nagyon nem való neki a kétszemélyes üzem. A motor nem elég nyomatékos, a futómű nagyon instabil lesz, 50 kg feletti utassal nagyon fárasztó közlekedni. 2006 tavaszán eladtam, az első érdeklődőm azonnal elvitte. Jelenleg egy 2 személyre is alkalmas, még kényelmesebb motort keresek utódnak, de még nem tudtam dönteni a típusok közt. A Kawát nehéz überelni..

Hibalista

- Mindjárt az elején telószimmeringek, majd hűtősapka. Ezenkívül csak a szokásos kopóalkatrészek(fékbetét).

Ide hordtam szervizbe

Naked motors, Bp X. Üllői u 136. Profi a szerelő srác, keni-vágja a Kawákat, árban is teljesen reális, csak ajánlani tudom.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 13500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.