Legjobb új motor 1.8 millió alatt..
Szöveges ítélet
Mivel ez volt az első új motorom, így akkoriban nehéz volt kompromisszum képes döntést találni relatíve kicsi pénzért. Olyan motorra volt szükségem ha kell az boltba járós, túrázós, sportos és a
Hibalista
- A gép rendszeresen szervizelt, bár nem volt probléma mentes. A termosztát megadta magát 36ezernél s úgy rottyant meg a víz, hogy a kontroll visszajelzett volna. Ennek következtében a hengerfejtömítés jobb oldalán elkezdett szivárogni a hűtővíz jelentéktelen mennyiségben. A hiba azonnal orvosolva lett garanciában. De a motor semmilyen károsodást nem szenvedett, a hengernek se válla, sem egyéb kopása sincs, még a hónolás is hibátlanul látszódik sőt a szerelő szerint a kompresszió érték jelenleg is gyári adatot mutatja. Mikor szét lett szedve a tömítés végett akkor még a szelephézag is, hibátlan volt. - Egyéb hiba, hogy kopik a gumi, a fékbetét, meg a lánc is... tiszta gááz. :D;)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | NSR 125FL, Xl 600R | Következő motorja? | ez megmarad. a másikat meg majd leírom, ha lesz.. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |