A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Bn 125 2006 (124)

Bn 125 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Koppány Vezér...

Szöveges ítélet

18 évesen az első igazi nagymotorom volt. A második évben már érezte hogy kínőttem, hiába, 14 lóerő az csak 14 lóerő...
Apró esztétikai hibái voltak csak. Gyakorlatileg ezena gépen tanultam meg nagymotoron motorozni. GYönyörű jószág, ha vigyázol rá meghálálja! Könnyen kezelhető, a fékek megfelelőek, alacsony fenntartási költsége van 13 liter tank, és 2.8 / 100 km fogyasztás, olcsó biztositás, napi használatra is kiválóan alkalmas, túrázni már cinkes az erőhiány, és a lassúsága miatt. Előzni csak trabantot vagy lovaskocsot-tarktort szabad vele. Utazósebessége : 75 km/h val ki lehet benni vele a világból, 80 km/h elemgy tartja ha kell, 90 km/h nemszereti sokáig, végsebesség: 95-105 km/h széliránytól, időjárástól, egyéb környezeti tényezőktől függően...
Pakolni csak málhazsákkal pakoltam háttámlája letört csak a tartóvasa maradt, használtam rendesen fősulira jártam vele ha jó idő volt, kiválóan alkalmas volt erre a célra. Kényelmesnek annyira nem mondható, de hozzá lehet szokni. Nekem bejött. 2 személlyel lehet vele közlekedni de nem érdemes. Nem bántam meg hogy ilyen mocit vettem, szerettem, de kinőttem, ezért adtam csak túl rajta.
Hibalista: motorhibásan vettem, szürkeimportból, sokat vesződtem vele mire lepapíroztattam, aztán mire rájüttönk a bajára... Természetesen tudtomon kivül volt baja, kamuztak jobbra balra, azt ajánlom, hogy használt gépet csak szerelővel vegyetek. A következő gépemmel is megjártam...
Egyébként csak a kopó alkatrészeket kell benne cserélni, és motorozni vele.

Hibalista

- Semmi. Előző tulaj németbe megsütötte a dugót, mert valószínőleg ökörállat módjára melegbe vagy emelkedőn meghajtotta üveghangon, kezdésnek ezt kellett megjavítani utána 10.000 km után láncszett, hátsó kerékcsapágy-kerékszilent csere+ első fékbetét.

Ide hordtam szervizbe

Mindkettő ismerős útján magánszerelő, egyik solti másik kecskeméti. A slti messze volt a kecskeméti nagyon korrekt és jó csak sajnos mellékállásba csinálja. A mostani gépem meg máshová vittem már.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.