A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

Er-5 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Klasszikus, olcsó naked, egy igazi válságmotor

Szöveges ítélet


Rossz tulajdonságok: Erősen kattan a váltó hidegen, a nullát elég nehéz megtalálni. Rezeg egy bizonyos fordulatszámon 100 körül, tükrökben nem látsz semmit. Az ülés kényelmes, de az utas fékezéskor rád csúszik. Első kerék keskeny, úthibákra érzékeny (keresztbordák). A motor kicsit zajos, de ezt meg lehet szokni. Lehetne hosszabb a fokozatkiosztás. Váltanál hetedikbe, de nincs.

Jó tulajdonságok: Nagyon megbízható. Kezdő nagymotornak tökéletes. Olcsó az üzemeltetése. Nekem tetszik a formája, egy klasszikus naked. Alacsony embereknek tökéletes (164 cm), bár magasabb,mint a honda cbf 500-asa.
400 km-ert elmegy egy tankkal. 80-90 km/órás sebességnél. 3,8-4,5 literes fogyasztás. Alul nyomatékos. Egyszerű megbízható vas, lehet szeretni. Van hozzá aránylag olcsón minden (Ebay). Egy igazi válságmotor. Hosszabb utakra is elmehetsz vele akár utassal is (500-600 km). Kispénzű embereknek munkába járni, túrázgatni a legjobb. Vehettem volna nagyobbat és erősebbet, de a nagymotorozás "fílingjét" ez a típus is megadja. Meghalni ezzel is meg lehet. Én szeretem, és a barátnőm is. Egy darabig biztosan nem fogok megválni tőle.



Hibalista

-
- A benzincsap eresztett. Szétszedtem, kitakarítottam,összeraktam, azóta jó. Hátsó égő néha nem világít. Kontakthiba lehet, javítása még hátravan.
-
- Mivel az első tulaja összetörte szinte újjonan, az egész alvázat kicserélték egy zsír újra. Az első villa is egy régebbi évjáratú emiatt.
-
- A hátsó lengéscsillapítókat kellett felújítani. Nem az eredetiek voltak rajta, valami bontott szarokat raktak rá. Rettenetes volt velük menni.Elképesztő, hogy emberek miket meg nem csinálnak! Ringyes-rongyos lengéscsillapítókat raknak fel motorra. Felújítattam őket(Kárászy) Azóta remekül dolgoznak.
- Az eredeti 6 éves dunlop márkájú bakelit kemény gumikat is ledobattam. Egyébként ezeket a dolgokat leszámítva motor "rettenetesen" megbízható. Mindig indul és mindig hazahoz. Nagyon megbízható.
-
- Semmi más.

Ide hordtam szervizbe

Kárászy lengéscsillapító felújítás (remek munka)(1 év garancia)




Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése


Surányi Zoltán, Gödöllő első lengéscsillapító felújítás (remek munka)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? YBR 125 Következő motorja? er-6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.