A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Z 750 2006 (748)

Z 750 2006 (748) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Kistigris

Szöveges ítélet

Napi ingázóként nem bírtam tovább az m1-m7 közös felöl az Árpád hídig a nem ritkán másfél órás tökölést a kocsiban.
Muszáj volt beruházni. Szempont volt a 600 vagy annál nagyobb, mert minden nap van autópálya is. Nem akarom idő elött kivégezni azzal, hogy szétpörgetem. Kellett a tartalék.
Sárga. (sokan kérdezték miért KTM sárga?? :-D ) De egy biztos. 2 vel találkoztam összesen. Nem gyakori darab. Azokkal is veszettül integettünk egymásnak. Csajok? Ha rajta ülök, 10 centivel hosszabbnak látszik a f..kam a jelek szerint. mert már volt olyan, hogy a kocsiból ki akartak szálni, hogy vigyem őket egy picit. (a Moszkva térnél)
A lényeg: Semmit! Semmit sem lehet belepakolni. Ha kiveszed a szerszámost belöle, akkor egy 10 es zsepit talán.
Van benne siksakrögzítő sodronykötél. (igazából nem is értem.. Valaki aki vinni akarja, megfogja a sisakot, nagy lendülettel elindul, majd rántja a motort is? Tuti nem fogom használni soha. Szerintem teljesen felesleges.)
Tükör rossz helyen van, át fogom építeni.
Fejidom. 500 km után elkezdett zörögni. A szervízben azt mondták, ez így van rendjén. Kénytelen leszek darabokra szedni? Biztosan meg tudom szüntetni egy kis szilóval.
Kormány ép peléggé széleshogy könnyű legyen cikázni vele. Az üléspozició pont a rosszalkodásra van kitalálva. (187 cm vagyok) Az ülés kő kemény. talán lehetne egy hangyányit finomabb A hátsóról nem is beszélve. Az télleg csak izgatásra jó. 8 ezer környékén tényleg bizsereg. ;-)
Amit szívesen vettem volna hozzá, az egy kawasakis bukógomba. Pont úgy van megformázva, mintha a blokk része lenne: nem lehet kapni. Egyébként jó hogy van. A katalógusban..
Kipufogó szerintem nagyon szép de lehetne hagosabb.
Fékek elég harapósak. Abs rendesen (finoman) dolgozik. nem üti agyon a lábad, kezed. Nem leszel tőle darabos.
Motor: alul elég gyengécske, de a dugóban, autók között úgysem pörgeted 8 ezer fölé, hogy húzzon.
8-9 ezer körül észheztér, viszont hamar le is pörög. 12 nél vége is a dalnak.
Szélvédelem? Nem ismeri. kemény legény az aki 150 felett fél óránál többet tud rajta menni. a fejem is letépi a szél olyankor.
Naponta 2 óra dugót spórol nekem az autóval szemben.
Városi cirkálásra, küvárosi "ésszel" motorozáshoz a legjobb választás, ha olyat akarsz ami nem jön szembe úton útfélen.

Ezt tényleg megnézik alattad.

Hibalista

- A fejidom zörög (nagggyon idegesítő)

Ide hordtam szervizbe

Törökbálint, Ipari park (rendesek csak a szervízvezetők közül az egyik legalább annyira idegeítő mint a zörgő fejidom)

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.