Kistigris
Szöveges ítélet
Napi ingázóként nem bírtam tovább az m1-m7 közös felöl az Árpád hídig a nem ritkán másfél órás tökölést a kocsiban.
Muszáj volt beruházni. Szempont volt a 600 vagy annál nagyobb, mert minden nap van autópálya is. Nem akarom idő elött kivégezni azzal, hogy szétpörgetem. Kellett a tartalék.
Sárga. (sokan kérdezték miért KTM sárga?? :-D ) De egy biztos. 2 vel találkoztam összesen. Nem gyakori darab. Azokkal is veszettül integettünk egymásnak. Csajok? Ha rajta ülök, 10 centivel hosszabbnak látszik a f..kam a jelek szerint. mert már volt olyan, hogy a kocsiból ki akartak szálni, hogy vigyem őket egy picit. (a Moszkva térnél)
A lényeg: Semmit! Semmit sem lehet belepakolni. Ha kiveszed a szerszámost belöle, akkor egy 10 es zsepit talán.
Van benne siksakrögzítő sodronykötél. (igazából nem is értem.. Valaki aki vinni akarja, megfogja a sisakot, nagy lendülettel elindul, majd rántja a motort is? Tuti nem fogom használni soha. Szerintem teljesen felesleges.)
Tükör rossz helyen van, át fogom építeni.
Fejidom. 500 km után elkezdett zörögni. A szervízben azt mondták, ez így van rendjén. Kénytelen leszek darabokra szedni? Biztosan meg tudom szüntetni egy kis szilóval.
Kormány ép peléggé széleshogy könnyű legyen cikázni vele. Az üléspozició pont a rosszalkodásra van kitalálva. (187 cm vagyok) Az ülés kő kemény. talán lehetne egy hangyányit finomabb A hátsóról nem is beszélve. Az télleg csak izgatásra jó. 8 ezer környékén tényleg bizsereg. ;-)
Amit szívesen vettem volna hozzá, az egy kawasakis bukógomba. Pont úgy van megformázva, mintha a blokk része lenne: nem lehet kapni. Egyébként jó hogy van. A katalógusban..
Kipufogó szerintem nagyon szép de lehetne hagosabb.
Fékek elég harapósak. Abs rendesen (finoman) dolgozik. nem üti agyon a lábad, kezed. Nem leszel tőle darabos.
Motor: alul elég gyengécske, de a dugóban, autók között úgysem pörgeted 8 ezer fölé, hogy húzzon.
8-9 ezer körül észheztér, viszont hamar le is pörög. 12 nél vége is a dalnak.
Szélvédelem? Nem ismeri. kemény legény az aki 150 felett fél óránál többet tud rajta menni. a fejem is letépi a szél olyankor.
Naponta 2 óra dugót spórol nekem az autóval szemben.
Városi cirkálásra, küvárosi "ésszel" motorozáshoz a legjobb választás, ha olyat akarsz ami nem jön szembe úton útfélen.
Ezt tényleg megnézik alattad.
Hibalista
- A fejidom zörög (nagggyon idegesítő)
Ide hordtam szervizbe
Törökbálint, Ipari park (rendesek csak a szervízvezetők közül az egyik legalább annyira idegeítő mint a zörgő fejidom)
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |