A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

Z 750 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezdőmotor:)

Szöveges ítélet

A cím csak vicc.Senkinek nem ajánlom kezdőmotornak,mégha nekem az is volt.Mindenképp érett,összeszedett elmét kíván.Én ezzel raktam le a rutint meg a városit,betöretlen bőrszerkóban.Akinek nem ment el az esze,ne tegye!Volt ott új 600as Frezer.Azzal simán alapjáraton meg lehetett csinálni a rutint fékkel fedezve.Hát ez más tészta.Kapkod,nehézkes,ideges,egy 6kilóshoz képest.Kb.1000km után már "motorozni" is tudtam rajta.Hozzá kell tennem hogy előtte 10 évvel az utolsó motorom egy széttuningolt Simson volt.Rájöttem az első 2 cső gáz és gyors hármas között hogy a kormánylengéscsillapíto nem csak a májerkedéshez kell.Ha megkönnyebbül az eleje és tul gyorsan rácsapod a gázt azért még 2-3 között érhet meglepetés.Utólag már nem volt annyira szörnyű az ereje.Gondolom a megszokás.Ez úgy a 180-tól való rugalmasságra értem.Szélvédelem nuku.Ezt fognikell.gixer jampik akikkel cseréltem ,panaszkodtak hogy ez elmebaj,leszakad a kezük,hogy birod?Akkor mondom hogy mi az amit tapasztaltam.Cseréltem 600 gixeressel,meg egy 750 es Ducival.Az biztos hogy utána egy 600 motor egy bicikli.Visszaülve az volt fura hogy ahol a gixernél kezdődik a tüzijáték ott ennek már vége.De ahogy a 6kilóssal elindultam az fura volt hogy a sportgépen szó szerint semmi nem történik úgy 6000ig.Bárkinek merem ajánlani a 600gépet mint kezdőmotor.alul harmat gyenge.A Ducati 750 es az más tészta.A 99 es gépnek a Brembo-i olyat harapnak amit az enyémen nem lehet tapasztalni.Úgy be lehet dobálni a koszos traktort a kanyarba hogy húúú...A z750 egy kicsit birkozós.Tapasztalatlan kéz alatt hamar elrepülhet ha tempósan megy a kanyarba.Előzéseknél nagyon ritkán kellett 2nél többet visszarúgni.A 600 gixer-nél mindíg min 2 fokozat vissza.A motor gyönyörű.Nekem a narancs metál változat volt.Aki vesz ilyet számoljon rá egy kisebb rendszámtartó konzolt meg egy jó sportdobot.Akkor kész a csomag!Nagyon tetszett.Ha megtehetem még veszek belőle egy tökéletes darabot a jövőbe.Anyagi okok miatt adtam el.Ritka az ilyen karakteres japán motor.Mindenkinek csak ajánlani tudom!

Hibalista

- Semmi:)

Ide hordtam szervizbe

Magamhoz:)

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? s 51 Következő motorja? z 750
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.