A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ER 6n 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kell ennél jobb?!

Szöveges ítélet

A motort újonnan vettem, amit hosszas rágódás, sok típus próbája előzött meg. Érzelmekkel ellentétben a racionalitás döntött, mert bevallom nem volt szerelem első látásra. Jobban tetszett akkor a 636 vagy a Raptor 650, mivel ránézésre egyértelműen dögösebb mind két vas. De itt ki is fogytak a számomra megmagyarázható előnyeik. A próba utak során egyik sem adott annyi ingert szinapszis hálózatomba, mint ez a kis sárga sorkettes. Ízlések és pofonok, de engem lenyűgözött a sablonosnak ítélt blokk karmája és a mindenhol jól teljesítő középkategóriás futóműve. Na, és persze az akkoriban kikiáltott ára sem volt utolsó szempont. Ár-érték arányban ezt tartottam a legjobbnak, s nem tévedtem.
A szerelem minden km-el csak nőtt sok-sok mindent átéltünk, bejártunk. Az elmúlt egy évben sajnos nem igazán volt alkalmam használni, így csak 10ezer kilométert sikerült beletenni.

Jártam vele Erdélyben, Horvátban, Szlovéniában, Olaszországban és Ausztriában több alkalommal, de sose hagyott cserben. Jó, nem egy túramotor, de igyekeztem azzá tenni, így két személlyel is élvezhető némi csomaggal. Felpakolva(én mércém szerint/kép lent/) már kell némi kompromisszum és kitartás, hiszen a hátsó teló az könnyen felüt, hintázásba kezd és nagyon bizonytalan lesz a gép kanyarokba nagyobb sebességnél. Ezt erősebb rugóval lehetne orvosolni, de erre még nem került sor. Az elejével nincs gond, bár egy feszesebb prog. rugó biztosan sokat javítana rajta. További komfortrontó tényező az erős rezonancia 5-6ezres(100-130) tartományban. Állítólag a 2009-es típusnál ez már a múlté.

Ez a gép kortalan és bárkinek könnyen fogyasztható. Nem okoz nagy meglepetéseket a 70lóerő, de ez a teljesítmény és nyomaték(66nm) már elég ahhoz, hogy ne kelljen sűrűn csattogtatni a váltót előzéseknél. Az első lánckerék egy foggal kisebbre(15gy.->14) cserélésével, pedig már igazán morcosnak tekinthető, hiszen másodikban is gázból emeli az elejét és kedvező széljárás esetén a 11ezret is megforogja 6.-ban. De ezt nem napi szinten ellenőrzöm természetesen. Eddig kétszer próbáltam. :)
A fogyasztása igazán jó!! 6.5 liternél soha nem evett többet, de ezt is csak szélsőséges esetekben lehet belőle kihozni. A törvény határain belül 3.8-5.5(város,a.pálya2szem) között ingadozik az étvágya, függetlenül attól, hogy 1 vagy 2 személy használja.

A gépállatom szinte minden létező extrával felszereltem. Csináltattam rá egy túrásabb, nagyobb nyerget a saját terveim alapján. Ebbe került bele egy jobb minőségű karbonszálas ülésfűtés, amely mindkét fél tomporát melegen tartja, így 10fok alatt is vért hugyozást nélkülözve lehet motorozni. Tudom sokaknak ez szentségtörés, de higgyétek el 180fokot változik a motorozás hidegebb napokon. Mindemellett a nélkülözhetetlenül gyors reakcióidő sem redukálódik nullára.
Ez fokozza a markolatfűtés, hasonló előnyökkel.
A tank kapott egy Bagster bőrborítást, így nem karcolódik a tank, eldőlésnél is véd, illetve nem hideg bádogot kell a lábam közé szorítani.
Lecseréltem a gyári kormányt egy szélesebb Pazazzra, így elmúlt a kismotoros érzés és nőtt a kényelem.
A csomagok rögzítésére egy GIVI csomagtartó szolgál alapul. Ehhez van egy pár fain GIVI oldaltáskám és egy filléres LOUIS esőtáskám...

Bárkinek ajánlom ezt a típust aki sok sok évre akar kitartó, olcsó társat magának, bármilyen felhasználásra!!

Hibalista

- 1. 36000km-nél a hengerfejtömítés ismeretlen okok miatt elkezdett alig észrevehetően szivárogni. Ez garanciában cserélve lett. Kicsivel később(tömítés csere után) a kiegyenlítő tartály magasabb fordulatszámú utazások során hütőfolyadékot prüszkölt ki. Ezt a termosztát meghibásodása okozta. Minden bizonnyal a hengerfejtömítés korábbi agonizálása is ennek volt betudható. Szintén még garanciába szó nélkül cserélték. - - 2. A hátsó villa festése sárvédő híján látványosan károsodott a felverődő apró kavicsok, porszemek végett. Ezt gyári színű, de sokkal jobb minőségű festéssel lett orvosolva. Sárvédő továbbra sincs rajta, mivel a minőségibbek horror áron vannak, a garázsban utángyártottak pedig egyszerűen rondák. -

Ide hordtam szervizbe

Amit tudtam magam javítottam, cseréltem, ápoltam. A komolyabb műveleteket, garis javításokat már egy ismerős kawa szervízes végezte. Relatíve olcsón és megbízható, pontos munkával.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? XL 600, NSR 125 Következő motorja? majd leírom ha meglesz...
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.