Kedves kis bringa
Szöveges ítélet
2013-ban vettem meg gimis kori álmomat, a Ninja-t. Nem volt túl nagy választék ebből a típusból itthon, állítólag a válság miatt. Cegléden vettem meg végül Zakaréknál, akik bravúros rugalmassággal és türelemmel álltak a dologhoz. Pedig én tényleg nem vagyok egy egyszerű ügyfél. 5*-öst kaptok, köszi még egyszer! :)
Szervizelésre még nem volt szükség, ami elfogyott vagy elkopott, azt otthon lecseréltem. Az importőrrel volt egy kis afférom: Rendeltem alkatrészeket és olyan is a csomagba került, amit nem kértem. Ebből volt egy kis hiszti meg nyüszögés részükről, majd közölték, hogy többet nem szolgálnak ki. OK.
A motor maga nagyon jó. A gáz szépen adagolható. Alacsony fordulaton is elég nyomatékos, kényelmes városi motorozásra is megfelel. Szeged-Szombathely táv sem megterhelő, meglepett a kényelme. Inkább túrás a pozíció. A motor könnyű, eszméletlenül jól lehet vele kanyarodni, a szélre nagyfokú érzéketlenséget mutat. A csúszó kuplung is jó dolog. Ha mindenképpen kellene hátrányt írnom, az a világítás. Na olyat nem tud. Még refivel sem. Bár igaz, hogy még nem láttam olyan motort, ami normálisan világított volna. Lehet, hogy megérne egy Xenon-t. A fogyasztás nagy szórást mutat: Kényelmes, pillangó kergető tempóban országúton volt már 5 liter is, de versenypályán belenyalt a 14-be :) A futómű egy álom. Minden tekintetben. A gyári kormány lengéscsillapítóért meg jár a pacsi.
Hibalista
- Csak kopó és fogyó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | ZX-10R |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |