Kedvenc első paripám :)
Szöveges ítélet
A jogsit letéve, robogóról ültem át a 600-asra. Próbáltam követni a jótanácsokat és valami kisebb, kevésbé erős gépre ülni először, de alkalmi vétel volt a kicsike, ezért belevágtam :) Először kicsit tényleg nagynak tűnt, nagyon óvatos voltam vele, de hamar megszoktam. Nagyon megy, nagyon stabil és nagyon kényelmes. A fővárosban is nagyon jól lehet vele közlekedni, simán tudok a sorok között haladni vele. Autópályán jól szerepel, igaz nem volt alattam másik gép, de kezdő és óvatos motoros létemre is magabiztosan megyek vele 160-170 között. Fogyaszt ás is kellemes; leginkább városban használom, 5,5-6 között kajál, ha húzom neki, akkor se megy nagyon 6 fölé. Két személlyel is kényelmes, igaz, akkor azért nem harap annyira.
Negatívumként annyit tudok elmondani, hogy amíg nem melegszik be normálisan, keményen kell váltani vele, és az ürest nehéz eltalálni. Eleinte gyakran váltottam felfelé "félig" hideg állapotban. Nem mai a vas, ennyi belefér. És persze kitapasztalással s odafigyeléssel nincs is gond belőle.
Összességében nagyon örülök, hogy egy 600-as ZZR választottam első motoromnak. Gyors, erős, stabil, szeretem!
Hibalista
- Egyenlőre semmi : )
Ide hordtam szervizbe
Egyszer volt hátsó gumicserén; Mom Park mélygarázs, 4.000 Ft
A fiúk készségesek voltak, gyorsan kiszerették, csere, centír, visszaszerelték.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |