A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Vn 2000 2003 (2053)

Vn 2000 2003 (2053) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Irány a végtelen, és azon is túl...

Szöveges ítélet

Tulajdonképpen emiatt a motor miatt szerettem meg a motorozást. Mint tárgy, mint mérnöki alkotás és hibátlan formaterv ami megtetszett benne. Ripsz-ropsz levizsgáztam, és utána jött a pofára esés. Friss jogosítvánnyal a zsebben, és egy 250-es tanuló motorral a hátam mögött rá kellett jönnöm, hogy ez nem egy kezdő motor. Mindene borzasztó nagy, hatalmas V2-es motor, teherautóban is helytálló váltó, vastag kerekek, és a súlya üresen 380 kg. Kb. egy év telt el addig, amíg összeszoktunk.

A motor a Classic változat, ez abban különbözik az eredetitől, hogy a lámpatök körül nincs az a vázhoz csatlakozó króm keret, valamint nem projektoros az égő benne, meg nem csak padlizsán lilában, hanem például feketében is lehetett rendelni. Ereje is kisebb, mert ez "csak" 69 kW (94 LE). Ezt a mocit a német piacra szánták, és ott is szerelték össze, a járműkísérő lapja alapján. Nyomaték az viszont van rendesen kb. 166 Nm, ami azért nem kevés. 4.8 másodperc alatt van százon, ami egy feltankolt és sofőrrel együtt közel 500 kilót nyomó motornál nem semmi. De ki akar ezzel száguldozni? Igazán a 100 km/h körül a legjobb vele krúzolni. Persze, ha autópályán kell haladni, akkor simán tartja a 130-140-es tempót is, persze ilyenkor nem árt a nagy túra plexi, mert az üléspozíció miatt 110 fölött már komolyan tol a szél.

Ahogy a fentiekből is kiderül, inkább nagy túrákra alkalmas a masina, és jellemzően erre is használom. Városban nem igazán érzi jól magát a nagy test és a súly miatt. Ahogy az a cruiser-eknél lenni szokott, nem egy kanyar vadász, mert hamar leér a lábtartó, de a szerpentinekkel is megbirkózik, hála a nagy nyomatéknak, csak kicsit lassabban. Rendre otthagynak a kollégák az ilyen szakaszokon, de a következő megállón, mikor fájdalmas képpel simogatják a sejhajt, én vigyorogva gurulok tovább. Az ülés pozíció, nekem legalábbis, nagyon kényelmes óriási fotel a parancsnoki ülés, és az utasnak is háttámlás trón jut. Kb. 400-500 kilométert lehet lenyomni vele egy menetre.

Persze egy kicsit azért lehet vele rajoskodni. A váltó minden egyes váltásnál akkorát csattan, hogy oda kapja a fejét aki hallja, illetve nyári estéken, mikor egy kanyarba bedobjuk a vasat és méteres szikrát húzunk vele a lábtartóval, na az vagány. Csak vigyázni kell vele, mert ha túltoljuk óriási taknyolás a vége, és nem kellemes egy grizli medve alatt heverészni a langyos aszfalton, várva a mentőt.

Tehát, nem egy kezdőmotor, de ha a tegező viszony megvan, remekül lehet terelgetni az úton. Abban a pillanatban hogy megindul, nem lehet érezni a hatalmas súlyt, igen szűken lehet vele kanyarodni ha kell. Egy dologra kell figyelni, a megállásra. Ha lejtőn lefele sikerül megállni, akkor vagy előre indulsz el, vagy hívsz segítséget, hogy kitoljanak, mert még az öreg Swájcinégernek sincs olyan combja, amivel ezt hátra lehetne izmoskodni.

Tudom, hogy írni kellene egy kis kritikát is, de nem igazán tudok. Talán a nagy súlyt, és az átlagnál drágább fenntartást lehetne említeni, de az élmény amit ad, az ezer százalékig kompenzálja ezt. Aki szeretne egy komoly túra cruiser-t, és még a találkozókon is jól akar kinézni, ne sajnálja rá a pénzt, bár már sajnos csak a használt piacon lehet megvenni.

Eladni? Soha! Ilyen nem volt, és nem is lesz ezen a piacon, szépsége és megbízhatósága mit sem kopott a nyolc év alatt.

Hibalista

- Csak és kizárólag a kopó alkatrészeket kellett cserélni, olaj, olajszűrő egyszer levegőszűrő, fék- és hűtő folyadék. Még a fékbetétek is eredetiek.
- Gumit egyszer már kellett cserélni, a három szeg megtette a hatását.

Ide hordtam szervizbe

Egy alkalommal a debreceni Kawasaki márkakereskedőhöz. A szerelő srác nagyon értette a dolgát a Kawasaki verseny csapat szerelője volt. Csinálni nem kellett a mocin semmit, mert volt benne vagy 900 kilométer.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Yamaha Máté Debrecen.
Vagy hat éve a Szabó Józsi kezelgeti, nagyon precíz, pontos és lelkiismeretes. Egyébként az összes motorunkat Ő szervizeli.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 37000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Semmi Következő motorja? Ez marad, ha valami baja lesz akkor Harley
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.