Igazi hétköznapi sorkettes csupasz
Szöveges ítélet
Nos, egyelőre még nagyon gyerekcipőben jár nálam ez a motor, de gondoltam írok egy keveset, aztán majd később bővítem. Most lehet jópáran hülyének néznek majd, de én egy R1-et cseréltem le erre a motorra, mert nem tudtam kihasználni az ezres sportgépet. Városi ingázásra, 15km-re munkábajárásra és kisebb túrákhoz használom a motort, amire úgy gondoltam ez nekem tökéletes lesz...így is lett! Nagyon szeretem, alacsony termetem miatt elég kevés motort nevezhetek kényelmesnek (csutkakormányos egyik sem), de ez nagyon bejött. Már nem a gyári kormány van rajta (így vettem), azzal állítólag még kényelmesebb a kezeknek, de ezzel viszont vagányabb, és nekem kényelmes. Nem próbáltam ilyen motort mielőtt megvettem, a teljesítményében kellemesen csalódtam, hurkábbra számítottam. A hangja nagyon kemény az egyedi sportdobbal! Jó kis nyomatékos szaladgálós motor, nem fájdul meg a tenyerem rajta 10perc után városban. Mielőtt bárki azt hinné, h utálom a sportmotorokat, szólnom kell, h csalódni fog bennem, mert nem így van, nem véletlen voltam gazdája előbb TL-R-nek, majd R1-nek, csak egyszerűen nem nekem valók, hát én egy ilyen ember vok :) Egyedül a szélvédelem hiányzik egy kicsit, de mivel 172centimmel nem vok egy égimeszelő, így a 130as utazó teljesen ok, de 150el huzamosabb ideig igencsak nyakizom próbáló az utazás, tehát az autópályát senki ne forszírozza egy ER6n-el.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
turbó
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 8100 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |