A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Er-6n 2006 (649)

Er-6n 2006 (649) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Igazi hétköznapi sorkettes csupasz

Szöveges ítélet

Nos, egyelőre még nagyon gyerekcipőben jár nálam ez a motor, de gondoltam írok egy keveset, aztán majd később bővítem. Most lehet jópáran hülyének néznek majd, de én egy R1-et cseréltem le erre a motorra, mert nem tudtam kihasználni az ezres sportgépet. Városi ingázásra, 15km-re munkábajárásra és kisebb túrákhoz használom a motort, amire úgy gondoltam ez nekem tökéletes lesz...így is lett! Nagyon szeretem, alacsony termetem miatt elég kevés motort nevezhetek kényelmesnek (csutkakormányos egyik sem), de ez nagyon bejött. Már nem a gyári kormány van rajta (így vettem), azzal állítólag még kényelmesebb a kezeknek, de ezzel viszont vagányabb, és nekem kényelmes. Nem próbáltam ilyen motort mielőtt megvettem, a teljesítményében kellemesen csalódtam, hurkábbra számítottam. A hangja nagyon kemény az egyedi sportdobbal! Jó kis nyomatékos szaladgálós motor, nem fájdul meg a tenyerem rajta 10perc után városban. Mielőtt bárki azt hinné, h utálom a sportmotorokat, szólnom kell, h csalódni fog bennem, mert nem így van, nem véletlen voltam gazdája előbb TL-R-nek, majd R1-nek, csak egyszerűen nem nekem valók, hát én egy ilyen ember vok :) Egyedül a szélvédelem hiányzik egy kicsit, de mivel 172centimmel nem vok egy égimeszelő, így a 130as utazó teljesen ok, de 150el huzamosabb ideig igencsak nyakizom próbáló az utazás, tehát az autópályát senki ne forszírozza egy ER6n-el.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

turbó

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 8100
Megbízhatóság (9) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.