Időutazó
Szöveges ítélet
Ez a motor nem való mindenkinek. Különösen azok érzik majd furának, akik a modern motorokhoz szoktak, esetleg szeretnek sportosan közlekedni, nagyokat gyorsulni, vagy elengedhetetlennek tartják az elektronikus bigyókat. Ez a motor ugyanis nem csak retrónak néz ki, mint mondjuk a Z650RS, hanem retró is.
A modernség kimerül abban, hogy a motor befecskendezős, és nem kell a szivatóval bíbelődni, de ennyi. És persze nagyon megbízható, akkor is hazavisz, ha valami baja van. Ezen túl hamisítatlan öregmotor feeling, léghűtés, vibrációk, sajátos ergonómia, lélegzik, él.
Rövid távokon alapvetően kényelmes, hosszú utakon a nyereg az én súlyom alatt már kevés a boldogsághoz, két óra után már kezdődnek a bajok. Ki lehet bírni, de kapni fog egy új ülést. Az autópálya nem az ő világa, hiába bírná a tempót, szélvédelem nélkül annyira nem jó, de 110-zel kimegy a világból. A futómű is elég alap, ha nagyon szar az út, jobb visszavenni a tempóból.
Összességében elmondható róla, hogy igényel némi összeszokást, de ha egymásra tudtok hangolódni, akkor igazi társ lesz belőle. Nagyon szerethető, nagyon élvezetes, és hát gyönyörű. Nehéz vele úgy megállni, hogy ne jöjjön oda valaki csodálni, vagy ne kérdezgessenek róla. Ehhez is jobb hozzászokni.
Olyanoknak ajánlom, akik szeretik a régi szép motorokat, de nem hiányzik nekik a veteránozás nyűgje, azoknak akik lassan, élvezetből járnának de nem akarnak chopper-cruiser vonalon ragadni, és azoknak, akik már rájöttek, hogy a több nem mindig jobb.
Hibalista
- Elkopott a kuplung, ami meglepő ennyire kevés kilométerrel, de ennek valószínűleg egy rossz beállítás lehetett az oka. Vagy ki tudja.
Ide hordtam szervizbe
Mindenféle japánmotorszerelők. Az olajcserén felüli dolgok kihívást jelentenek, speciális alkatrészek beszerzésével nem sokat bíbelődnek, tesznek bele valami hasonlót. Meg pasztát, az mindenre is jó.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Ivanics. Itt is sokat állt a motor alkatrészre várva, drága is volt, de legalább jól megcsinálták és az előző fakezűek hibáit is kijavították.
Általában elmondható, hogy a Kawasaki alkatrészellátása botrányos (most éppen) az alap cuccokra is sokat kell várni. Idén kétszer három hetet állt a motor alkatrészre várva, ami ha szezonban történik nagyjából ki is nyírja a mókát.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | GSR | Következő motorja? | szerintem ő marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |
