Hűséges társ az úton
Szöveges ítélet
Klasszikus chopper, küllős kerekekkel. A kategóriájában az erősek közé tartozik. 5 sebesség, 40-től 140-ig (felette nem próbáltam) 5.-ben pompásan elpöfög. Nem versenymotor, de lámpánál autós nem ellenfél, eléggé keskeny ahhoz, hogy a sorok között elférjen. Eleinte szokni kellett a fotelben ülést, de elég kényelmes ahhoz, hogy csak 200 km-enként akarjon leszállni róla az ember, akkor meg amúgy is muszáj, mert a tank nem túl nagy. Az útegyenetlenségeket elég jól kirugózza, ha nem megy az ember eszetlenül. Két személlyel azért érződik, hogy csak 800-as, és a hátsó gyári ülés nem is túl kényelmes, elég keskeny. Kanyarban jól dönthető, a hátsó viszonylag széles gumija miatt viszont a nyomvályús utakat nem annyira kedveli, pl. a 62-es Dunaújváros előtt elég félelmetes tud lenni utazás szempontjából. A gyári hang elég gyenge, de lehet javítani rajta.
A kötelezője elég alacsony, köszönhetően a chopper kedvezménynek is.
Mindig megbízhatóan indult, soha nem állt meg alattunk, de Kawasaki, így kicsi csörgése azért van...
Hibalista
- Kopó alkatrészek cseréje volt csak:
- fékbetét első-hátsó nagyjából 7k HUF-ért darabonként (kb. 25.000 km-t bírnak)
- levegőszűrő ~10k HUF két olajcserénként
- olaj+olajszűrő (a gyári 6.000-es szervizperiódus helyett 5.000-ként vittem) 12k HUF körül
- első gumit cseréltem rajta, amíg nálam volt ~25k HUF.
Ide hordtam szervizbe
Racsi Depó
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 24500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | GSF 250 | Következő motorja? | VL 1500 Intruder |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |