Hűséges partner
Szöveges ítélet
Remek motor, jó vele túrázni, városi közlekedésre is kitűnően alkalmas, ui. dugóban -a magassága miatt- át lehet látni a kocsik fölött és jó menni a sorok között is, hiszen a kormány nem érinti az autók tükreit sorozás közben. Utazó sebessége 100-110 Km/h között az ideális, afölött már a kis szélterelő nem ér semmit, 120 felett a menetszél leszakítja a fejem. Maximális sebességem 160 Km/h volt, tudott volna ez még följebb is menni, de ezt a motort nem ekkora sebességre tervezték, tapasztalható is. 2800-as fordulatnál rezonancia mentesen lehet vele haladni, csak ez a tartomány az. 4000-es fordulattól viszont már jól húz. Főleg túrázásra használom a járgányt, fogyasztása kitűnő: 3,8-4,5l. Telitankkal nagyon "light"-osan vezetve kibír akár 400 Km-t is. Amúgy a hatótávolsága átlagosan 360 Km. A fogyasztása ritkán megy 4l fölé, csak ha nagyon húzom a fülét, illetve utasom van. Hosszú út során elkényelmetlenedik az ülés, ilyenkor, ha faluhoz érek, állva motorozok át rajta, utána jól esik visszaülni. 24100 Km van most a gépben, semmilyen meghibásodásra nem volt még példa, csak a fékbetétek szorultak cserére. Motor jó: takarékos, kapaszkodósávot nem kell igénybe vennem és előzést sem kellett még félbe szakítanom. Rossz: fényszórók túl magasra világítanak.
Hibalista
- Semmi!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 24100 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |