A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ER 5 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hűséges paripa - de stopposok kiméljenek

Szöveges ítélet

Ötven évesen vettem s kezdtem (újra) a motoros túrázást. Egy személlyel teljesen felmálházva is elég a teljesítmény, megfelelő a futómű - de max 100 km/h-ig, többre nincs is igényem. Az autópálya (pl Gráz-Willach) szükséges rossz, ha lehet kerülöm - a hegyi kanyargás az élvezet, a Passo di Stelvio-t is gond nélkül abszolválta. A "polgári" (ejtsd: öreguras) használat okán még a gyári gumi és lánc-szett van rajta, de már érik a gumicsere: nem kopás, hanem elöregedés miatt. Országúton hétvégén 3.5 liter/100 km-el poroszkálok (85 km/h) a forgalom fenntartása nélkül. Nagyobb sebességet is bír (két személlyel: 235 kg + csomagok), de csak kényszerhelyzetben, az eleje "legel", az utas kuporog, s 5 litert csippent. Lévén 195 cm, a kis plexi ellenére 90 km felett a turbulencia rángatja a sisakot - tehát ideális egyszemélyes kiránduló motor, városban a dugót nem ismeri.
Sosem romlott el - pedig a campingezés során az indítókulcs-nyilásba ömlő bőséges eső nem volt megnyugtató látvány. Olajfogyasztás gyakorlatilag nincs, két csere között nem kell utántölteni. Télen akku-tréneren tartom, havonta beindítom s ha száraz az út, 10-15 km-t megjáratom - még a gyári aksi van benne.
Mindenkinek ajánlom, ha megkímélt használt példányt tud kifogni - kistermetűeknek két személlyel is jó lehet, az 50 LE közlekedni elég (versenyezni nyilván nem). Nekem kicsi alacsony az ülés - meg kell szokni.
Van oldaltámasz és középállvány is, s az ülés alatt kis zárható rekesz.

Hibalista

- Kiégett az egyik műszerfal-izzó. 10 év alatt semmi más.

Ide hordtam szervizbe

A garanciálist a Naked-Motors csinálta, többször nem volt szervízben.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Gépész-ember lévén az előírt karbantartásokat magam végzem: komótosan, gondosan. Állszerénység nélkül: 10 pont.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.