A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Zrx 1200r 2004 (1164)

Zrx 1200r 2004 (1164) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Gyorslábú igásló

Szöveges ítélet

Én az S változatot vásároltam meg, mindenképp szerettem volna valami szélvédelmet.A gyári plexi nem túl hatásos, lecseréltem egy Puig túraplexire, de ez meg órmótlan-rezeg stb, lehet,hogy kicserélem egy MRA-ra.
Blokk: a 122 LE és 113 Nm bőven elég túrázáshoz, de a gyorsabb haladás sem esik rosszul neki.A szervíz által beletöltött Fuchs olajat eszegette, CAstrol R4S használatával a probléma megszünt.
Váz, fék: nem a legújabb technika, de a hatdugós Tokico elég jól lassít.Az első futómű mindenfelé állítható.A gyári beállítás egy 60 kg-os pilótához van beállítva, túl lágy.Eddig annyit elértem vele, hogy keményebb lett, de igazából nincs türelmem játszadozni vele, biztos komfortosabbá lehetne tenni.
Fogyasztás: Mint a nagyköbcentis motoroknál: ha húzod neki eszik, ha nem húzod, nem eszik.Igazából ha elmegyek motorozni ,nem is nagyon érdekel.
Pakolhatóság: az ülés alatti tároló hatalmas, pl. belefér egy kis hátsókerék emelő(mivel nincs középállvány), láncspray, vagy komplett esőruha.
Vásároltam rá egy Bagster tankbőrt a hozzávaló táskával, valamint gyári csomagtartót, Bagster oldaltáskákat,így elég jól fel tudom málházni.
Kényelem: egyszer egy nap alatt lenyomtunk vele kb 1100 km-t, csak tankolni álltunk meg és nem igazán fáradtunk el rajta.
Ami hiányzik( és irigylek a Banditosoktól) :vészvillogó, univerzálisabb műszerfal, középállvány.
Sajnos a Kawasaki levette a gyártási programjából, pedig egy kis korszerűsítéssel-injektor, fékrendszer-és persze kedvezőbb árfekvéssel még megmaradhatna a piacon.

Hibalista

- Csak a kopó alkatrészek, a gyári láncszett és a fékbetétek 33 ekm-nél cserélve.

Ide hordtam szervizbe

Garancia idő alatt a K-Bikers-hez hordtam, becsületesen megcsinálták a kötelező szervizeket, szerintem reális áron.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.