A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Gpz400 1988 (399)

Gpz400 1988 (399) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

GPZ 305 Az ideális kezdőmotor- elvileg

Szöveges ítélet

Gpz 305...
Ritka gép, 2 henger, 4 szelep, léghűtés, fogasszíjas hátsókerékhajtás, szerintem pofás külső. Az első négyütemű gépem volt. A motor elvileg ideális kezdőmotor, nem fogyaszt, nem megy:) A dupla féktárcsák meglepően jól fékeznek kis méretük és 1-1 dugattyújuk ellenére. Jól gyorsul méretéhez képest, jó a hangja, és a max fogyasztása 3.6L- volt kombinált üzemben(Bp-országút-Pilis).
az üléspozíció tipikus Gpz-s. A mai gépek közül a Bandithoz hasonlítanám. Nagyon kényelmes, egész nap üldögélhetsz rajta. A motor meglepően nyomatékos, 50-töl elviszi a 6.-at rángatás nélkül. Sokat jártam vele emeletes tanktáska+ bazi nagy vászontáskák kombinációjával, és mindig stabil maradt. Ezen a gépen éreztem meg először, mi az h "visszajelzés az útról". Perszer későbbi gépeim ebben jobbnak bizonyultak. A rugók előfeszítése elöl levegővel, hátul körmöskulccsal állítható, könnyen be lehet játszani az ideális tartományba. Himbás a szelepmozgatás, otthon könnyen szervízelhető, szépen hozzá lehetett férni mindenhez. Nagy hátránya a gépnek, hogy a két személyt nagyon megérzi. 2 személlyel és csomaggal kihívás lesz neki a pótos IFA is, hegyekben meg már katasztrófális, sokszor kell 2-be esetleg 1-be is visszakapcsolni.
Nagyon szerettem, annak ellenére, hogy sokszor rajtam volt a para, hogy vajon mi lesz a következő, ami megpusztul rajta, ugyanis sikerült egy csillogó-villogó, de döglődő tákolmányt vennem.
Sok sok pénz és idő beleinvesztálása után döntöttem el, sosem veszek többet motort ismeretlen forrásból, mert nem akarom más tákolásait javítgatni. Napersze ez nem jött össze.
Minden negatív tapasztalatom ellenére a gépet igazából meg akartam tartani 2. motornak- mindig is úgy véltem, motorból minimum 2 kell :-)
Kaptam rá egy nagyon jó ajánlatot, így nem annyira fájó szívvel eladtam. A szívfájdalom nem tartott sokáig. Másnap reggel átsétáltam ismerősömhöz a szomszéd utcába, és elhoztam tőle gyönyörű kék zephyr750-ét...de ez már egy másik történet..

Hibalista

-
- A motor megállt alattam 1000 együtt töltött km után. A komplett blokk ment a kukába, mivel az olajjáratba ragadt szanitertömítő áldásos tevékenysége miatt liláskékre égett minden odabenn. A komplett felújítás bontott cuccokból is belekerült majdnem a motor árába. Ezután még előjöttek kisebb hibák,persze egész mások, a blokk nyugton maradt.Az olajat eszegette, de nem vészesen. Leszakadtak az öreg szívócsonkok, elszakadt a fogasszíj, amiknek az árából simán kijött volna egy pofásabb Mz.
- Azóta persze okosabb lettem, külföldi források szerint is
- egyike a gyorsan elhalálozó, megbízhatatlan gépeknek.

Ide hordtam szervizbe

Bálint László, Kunadacs

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.