A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

ZZR-1100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gőzmozdony

Szöveges ítélet

El akarom adni!!! De nem azért mert rossz, hanem azért, mert baromira nem rövid utakra találták ki! Hogy akkor miért vettem meg? Mert lenyűgözött a szépsége, és az ereje!!! Eszméletlen gépezet, a közel 3 mázsás tömeget úgy lendíti előre a 148 lóerő, hogy az fenséges! 22 éves motorról beszélünk, ami ma is megállja a helyét...sőt! Böhöm egy jószág, nem is ezzel van a bajom...ha meglátok egy viszonylag jó útszakaszt, kétszáz fölé tekerem azonnal, nem lehet kibírni. Persze tudja ezt ezer más motor, ami 600 ccm felett van. De ez egy gőzmozdony, ami még inkább fokozza az élményt. Nem kell szétrángatni a gázkart, és mégis csodákra képes. Egyszóval nem nekem való, élni akarok, köszönöm szépen. Egy-két hosszabb túrán voltam vele, két személlyel is. Nincs nagyon mit írnom, teszi a dolgát a blokk is, meg a fékek is. Nyugodt 110-es tempóval 5 litert eszik, ha nagyon megzargatom, akkor meg nem tudom, mert még nem próbáltam igazán...nem bírja a karom:-)Városban 6 liter. Kényelem: nem mondom,hogy napi ezer km gond nélkül, mert nem igaz...nekem nem. 150 km-ént meg kell állni kicsit pihentetni. Ha a test nem bírja a tartást, és rá kell támaszkodni a kormányra, akkor zsibbadnak az újjaim...de lehet bennem van a hiba. Olajfogyi: 6000 km alatt leette max-ról, min-re. Szerintem ez belefér. Ha ilyen motort választassz, és ütni is szeretnéd, akkor számolj az őrült drága lánccal, lánc kerékkel, gumival, és egyéb kopó alkatrészekkel. Mit is írhatnék még...ja, a szélvédelem: 180 körül kezdi el rángatni a fejed, addig egyenesen ülhetsz. Én 183 vagyok. Dönthetőség: ha beleteszed a kanyarba, akkor ott is marad...úgy ahogy van. A 180-as gumi hátul...na az egy igen jó dolog:-) Egy szó mint száz. Ha túrázni szeretnél, nem csak egyedül, meg a fél házat is akarod vinni, akkor a te motorod, és félmilláért megkapod. Ha a boltba akarsz elugrani, akkor javaslom a Simsont garabollyal hátul:-D

Hibalista

- Elrepedt egy benzincső, 15 liter benya látta kárát, meg a vérnyomásom. Benzincsap van, de csak ha szétszeded a fél motort, úgy férhetsz hozzá. Nem is értem ezt a megoldást. A másik fél motort szétszedtem , hogy kicseréljem a csövet:-)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 57000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? XJ 600 Következő motorja? Transalp
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.