Gőzmozdony
Szöveges ítélet
El akarom adni!!! De nem azért mert rossz, hanem azért, mert baromira nem rövid utakra találták ki! Hogy akkor miért vettem meg? Mert lenyűgözött a szépsége, és az ereje!!! Eszméletlen gépezet, a közel 3 mázsás tömeget úgy lendíti előre a 148 lóerő, hogy az fenséges! 22 éves motorról beszélünk, ami ma is megállja a helyét...sőt! Böhöm egy jószág, nem is ezzel van a bajom...ha meglátok egy viszonylag jó útszakaszt, kétszáz fölé tekerem azonnal, nem lehet kibírni. Persze tudja ezt ezer más motor, ami 600 ccm felett van. De ez egy gőzmozdony, ami még inkább fokozza az élményt. Nem kell szétrángatni a gázkart, és mégis csodákra képes. Egyszóval nem nekem való, élni akarok, köszönöm szépen. Egy-két hosszabb túrán voltam vele, két személlyel is. Nincs nagyon mit írnom, teszi a dolgát a blokk is, meg a fékek is. Nyugodt 110-es tempóval 5 litert eszik, ha nagyon megzargatom, akkor meg nem tudom, mert még nem próbáltam igazán...nem bírja a karom:-)Városban 6 liter. Kényelem: nem mondom,hogy napi ezer km gond nélkül, mert nem igaz...nekem nem. 150 km-ént meg kell állni kicsit pihentetni. Ha a test nem bírja a tartást, és rá kell támaszkodni a kormányra, akkor zsibbadnak az újjaim...de lehet bennem van a hiba. Olajfogyi: 6000 km alatt leette max-ról, min-re. Szerintem ez belefér. Ha ilyen motort választassz, és ütni is szeretnéd, akkor számolj az őrült drága lánccal, lánc kerékkel, gumival, és egyéb kopó alkatrészekkel. Mit is írhatnék még...ja, a szélvédelem: 180 körül kezdi el rángatni a fejed, addig egyenesen ülhetsz. Én 183 vagyok. Dönthetőség: ha beleteszed a kanyarba, akkor ott is marad...úgy ahogy van. A 180-as gumi hátul...na az egy igen jó dolog:-) Egy szó mint száz. Ha túrázni szeretnél, nem csak egyedül, meg a fél házat is akarod vinni, akkor a te motorod, és félmilláért megkapod. Ha a boltba akarsz elugrani, akkor javaslom a Simsont garabollyal hátul:-D
Hibalista
- Elrepedt egy benzincső, 15 liter benya látta kárát, meg a vérnyomásom. Benzincsap van, de csak ha szétszeded a fél motort, úgy férhetsz hozzá. Nem is értem ezt a megoldást. A másik fél motort szétszedtem , hogy kicseréljem a csövet:-)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 57000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | XJ 600 | Következő motorja? | Transalp |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |