A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki

VN 1600 Mean Streak 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gonosz, Gonoszabb, Leggonoszabb

Szöveges ítélet

A címben szereplő gonoszság a Kawasaki marketing üzeneteiből származik. A típusválasztásnál nem ez, hanem Mező Jani egy cikke volt a meghatározó. Rövid próba után megvettem. Gyorsan összebarátkoztunk, nagyon kellemes, jól vezethető (chopperes viszonylatban) modell fordított telóval, jó fékekkel.
Egy banális elcsúszást követően lejtőre kerültem - már ami az átalakításokat illeti. Cserére került az első lámpa (+xenon), átalakult a tank (panel eltávolítás, gyújtáskulcs elektronika az oldaldeknibe, gyorsbetöltő beszerelés), mart alu lábtartók kerültek fel, hátsó sárvédő megrövidült és ledes hátsólámpa került beépítésre. Ezek a vágásokkal járó átalakítások hozták a festést - két évvel a HD Night Rod előtt fehér versenycsíkok kerültek a fekete motorra (a csíkos Night Rodok érkezése után nem volt kedvem a folyamatos magyarázkodáshoz, hogy ez volt hamarabb, ezért átfestettem matt fekete, enyhe piros kristályos verzióra). A légycsapó méretű tükröket és indexeket is lecseréltem. Egyre jobban nézett ki a motor. Legyen a teljesítménye is ilyen, gondoltam, ezért nyitott légszűrőt (Küri), nyitott kipufogót (Muzzy) és egy padon megírt kommandert helyeztem fel koronaként, hogy a fékeket is javítsam fém csövek kerültek fel. Baromi jól ment, jól gyorsult, gyönyörű hangja volt, kiszélesedett a használható fordulatszám tartomány. A fogyasztás normál használatban csökkent, sportolva jelentősen nőtt. Hazai és lengyel túrákon is jól teljesített. Pakolni nem nagyon lehetett rajta (tanktáska, hátizsák, de ezek ugyanúgy stílusidegenek mint az oldaltáskák). 5-600 kilométer után elfárad az ember válla, háta. Több megállással azonban ezek a távok is megterhelés nélkül teljesíthetőek.
Őszintén ajánlom a típust (és a vele azonos, de olcsóbb Suzuki Maruder 1600-at is). Az enyém már elkelt, egy kedves barátom vette meg, de még az én garázsomban áll. Mindig meglep azonban, hogy milyen jól néz ki. Más is említette a nálam is jelentkező kormánynyak csapágy kopást , esetleg erre érdemes odafigyelni (mosásnál és használt vásárlásnál is).
Hogy miért adtam el? Mert jött a régi szerelem (Vmax) - új köntösben (VMAX), de az már egy másik Ítélet.

Hibalista

- Kormánynyak csapágy - csere - 4 év alatt elfáradt az aksi

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Amargo (amíg Burka Józsi ott dolgozott)

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Burka Józsi

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30600
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? SB50 Következő motorja? VMAX
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.