A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Versys 2007 (650)

Versys 2007 (650) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fürge kis disznó

Szöveges ítélet

Két éve vettem a motort. Előtte egy 1200-as BMW-m volt, de anyagi okokból egy olcsóbbra akartam váltani. Volt már előtte DL650 is, de mivel azt totálra törtem (szabálytalan autós miatt), ezért valami mást kerestem inkább (babonás vok). Már régen is nagyon tetszett ez az extravagáns motor. A mai napig nem számít avittnak, sem a külseje, sem a technikája. Viszonylag kevés van belőle, ezért kicsit kuriózumnak számít. Mindig nagyon rácsodálkoznak. Ennyit az optikáról!
Én 170 cm magas (alacsony) vagyok. A felszállásnál szükség van némi lazaságra. Ha teli van pakolva (3 doboz) akkor sokra. Magas a súlypontja, ezért kicsit meg szenvedek vele. Én egyébként az enduro, vagy az ilyen hasonlóan magas motorokat kedvelem. Egyenes kényelmes az üléshelyzete. Szerencsére rövid maga a motor is ezért nem kell nagyon előre hajolni a kormányhoz, mint a DL 650 vagy DL 1000 túra endurokon. A szélvédelme gyengébb mint a DL-nek, még MRA túraplexivel is. A rugós-tagok kemények, feszesek. véletlen se higgyük, hogy ez enduro! Ez egy magasított utcai motor, viszonylag jó vezethetőséggel. Ha jó az út, akkor nagyon jól lehet vele kanyarogni, kicsit alul kormányzott. Ha rosszabb, akkor ugyan úgy elpattog, mint egy naked bike. A DL, vagy a BMW GS itt sokkal jobban kivasalja az utat. Nagyobb 140-170 tempónál is jó az egyenesfutása, kanyar stabilitása (jó úton). Az első fékek használhatóak (jobb mint a DL 650), a hátsó csak dísz, mint a legtöbb motoron. A motor teljesítménye elfogadható. Ha csapatósan szeretsz menni, akkor kevés (KB mint a DL650). Mindennapos használatra, vagy nyugis túrázáshoz (kompromisszumokkal) megfelelő. A motor működése elég ideges, darabos és nyers. A Suzuki DL 650 ebben sokkal kifinomultabb! Fogyasztása 4,5-5,5 liter közt van. Ez tűrhető ehhez a teljesítményhez (a DL takarékosabb volt).
Összesítve azt mondanám jó kis motor. Pont elég kényelmes, erős és megbízható ahhoz, hogy a mindennapokban és a hétvégéken is jó társ legyen. A másik dolog pedig az ára! Ebben a kategóriában hasonlóan jó megbízható és egyedi motort ilyen árért nem lehet kapni. Ugyan ilyen évjáratú Suzuki(DL650), BMW(F650GS) vagy Honda(Transalp) modellek több száz ezerrel drágábbak. Azt gondolom megéri a Versys az árát!

Hibalista

- Teleszkóp szimering csere, oldaltámasz javítás, kipufogó tömítés csere.

Ide hordtam szervizbe

Maszek motorszerelő Csepelen. Még kezdő, de olcsó.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Fekti Gyálon. Keni vágja a Kawát. Rá jött a hibára 1 perc alatt, amit más szerelők nem tudtak orvosolni.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? R1150R Következő motorja? F700GS
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.